Januari '08 stoppers!

@ Han_83: meid, ik denk gewoon dat je mannetje het nog even door moet krijgen. Zo zonder kids is alles erg makkelijk en ja verbouwen gaat zonder kleine ook nog even iest makkelijker. Zoals hij zelf al zegt vind hij het toch wel erg leuk...gewoon spanning denk ik dus.

@Missiebar: welkom hier. En mocht je inderdaad je ei hebben vandaag...klus ze nog even

@ Vliegirl: hmm nee ik heb natuurlijk wel eens last van zere borsten maar niet zo erg dat ik met zoveel pijn ging slapen...heb je dat nu nog zo erg??

@ Mismuppet: Ook welkom hier! Leuk dat je twee dingen hebt om naar uit te kijken: trouwen en kinderen krijgen. Trouwens met een cyclus van 21 dagen heb je wel een eisprong hoor. Als dat niet zo is dan is er waarschijnlijk iest anders aan de hand en dat kan een gyn later wel bekijken. Maar vooralsnog heb je gewoon een eisprong, maar heb je je vruchtbare dagen meteen in de eerste week (dus als je nog ongi bent) das misschien wat minder makkelijk.

Nou het is wel iets minder geworden gelukkig...want zo was het ook niet echt een pretje!! alleen hoop ik niet doordat het nu minder wordt ik dat iedere maand ga meemaken. Maar dat moet ik maar afwachten!!

@ vliegirl
 ik heb t eigenlijk niemand vertelt iedereen wist wel dat ik wel graag kids wilde en mijn mannetje nog niet maar verder niet, ik heb het wel aan een collegatje van mij vertelt die van dezelfde leeftijd is omdat zij mij ook verteld heeft dat ze zwanger wilde worden en dat maar niet lukte en nu na een aantal maanden en ziekenhuis bezoeken is ze eindelijk zwanger is zoooooooo leuk voor haar he, maar ik heb er wel moeite mee om het voor mezelf te houden hoor dat we met dit soort dingen bezig zijn, gelukkig is er dit forum. ik had laatst iets gemnoemd naar mijn moeder nou die reageerde wel zo vreemd nou ja,

@ weekee
 ik denk inderdaad dat het spanning is bij mijn mannetje hoor en de verbouwing is over 9 maand dan echt wel klaar anders klopt er iets niet en hij is gelukkig niet zwanger dus kan hij gelukkig wel verder bouwen haha

XxX

nou mijn eerste echte  is gekomen jammer dat de eerste x niet gelijk raak was. Maar nu weet ik dat alles nog werkt en hoelang mn cyclus is dat is dan wel fijn.

Han 83 ik was wel zwanger toen wij trouwden maar ik was ook nog maar 17(en 4 maanden zwanger) mijn mannetje was toen 22 bijna 23 en had gewoon al een volledige baan dus wij hebben ons best gered...en inmiddels 3 zoons maar aangezien iedereen om mij heen zwanger is zusje, schoonzusjes enz en mijn man en ik eigenlijk al 2 jaar nog wel willen maar ook twijfels hebben (vanwege financieel, en vrijheid onze jongens zijn al 10,9 en 5 en redden zich prima)willen we er toch weer voor gaan en ben er al zo lang in mijn hoofd mee bezig dat ik van mijzelf gek werd. ook wel logisch dat het nog wel trekt ben nog maar 28. hoop voor jullie dat het snel   lukt maar je moet niet misselijk worden op je trouwdag .ik duim voor je .

liefs Maggie

Leuk zeg! het wordt al steeds drukker hier!
en wat gaan jullie snel haha

zie dat er al weer veel nieuwen zijn, welkom!!

Bianca2005, moeilijk he om afstand te nemen. Maar tis ook wel fijn om hier te kunnen kletsen over je gevoelens!
Ik heb verder niemand echt om er persoonlijk over te praten, want wij houden het nog geheim. Daarom ben ik blij met internet :D

Maggie, en??

Han_83, fijn dat je man er toch voor wil gaan!

Missmuppet, spannend!! trouwen en voor een kindje gaan! erg leuk!

a76, he bah! jammer!! ik duim voor de volgende ronde!

hier gaat het wel, nog 7 dagen tot mijn NOD, maar heb steeds het gevoel dat we te laat zijn begonnen met klussen, en dat mijn eisprong dus al was geweest voordat we besloten om voor een 2e te gaan.. ach ik zie het wel.
Voel me al weer iets rustiger, zou natuurlijk geweldig zijn als het wel raak is, maar de kans is heel groot dat ik gewoon ongi wordt..

He angelmoon, nog niets hier maar we hebben afgesproken om het weeekend pas een nieuwe test te doen maar ben dan al ruim een week over tijd ...
rustig wachten al laat dat rustig maar achterwegen dit is zo verekte moeilijk en ook wel weer spannend!!!!

liefs Maggie

@Angelmoon: zou jammer zijn als jullie je ei gemist hebben, maar dan meer succes de volgende maand....enne je hebt je NOD nog niet...kan toh nog een leuke verrassing komen toch?

@ A76: he wat jammer....zo zat ik ook hoor. Helaas horen wij niet bij de gelukkigen bij wie het in een keer raak is. Succes voor de komende maand.

@Maggie: ik bewonder je wel hoor. Zo jong trouwen en kinderen krijgen...en het allemaal maar redden. Ik heb mijn afstudeerproject gedaan pover "tienerouders" en dan zie je dat ze het vaak allemaal heel goed redden. Ik bewonder dat wel en dan zat ik nog te zeuren over het feit dat ik nog geen kinderen wilde omdat het eigenlijk nog niet kon ivm met geen vaste baan etc etc. Zo leuk dat jullie nu voor nog een kleine gaan.

Terug
Bovenaan