Januari '08 stoppers!

Nou mijn cyclus is dus geen 28 dagen of ik moet zo nog ongi worden. Het word nu aftellen

@ angel moon leuk he ronde 0 haha

@ dames die wachten op de, nooit gedacht zeker dat je daar nou zou naar uit zou kijken die dag, oke ik doe het ook, en dat wilde ik dus niet, ik kijk bijna elk uur op dit forum best erg verslavend, en dat wilde ik nou net, ik krijg zo bezoek dus ik sluit mijn pc nu maar af. tot euh.. morgen vrees ik haha

Hey han, dankjewel. We gaan rustig door he. Wat jij zegt over het constant forum lezen en er mee bezig zijn herken ik helemaal. Ik weet nog dat ik hier een maand geleden heel koeltjes zei dat ik rustig zou afwachten...wat komt dat komt en anders niet. Nou ik ben hier elke dag wel te vinden en hoewel ik blij ben dat ik op zich mijn regelmatige ongesteldheid houd nadat ik stopte met de pil....baalde ik toch ook wel toen ik ongi werd.

Toch is het wel fijn dat je hier kunt kletsen over van alles en nog wat. leuke dingen en frustraties....ik merk dat het voor mij wel helpt.

Oh en A76, sterkte met wachten. Hopen dat je enige regelmaat erin kunt vinden.

Weekee, he verdorie! wat kl*te zeg!!

welkom Troela24 en a76 en Gerdien23  

leuk zeg, tis al lekker gezellig!

toen ik stopte met de pil een paar maanden geleden, heeft het bij mij 56 dagen geduurd voordat ik eindelijk ongesteld werd! Daarna was het 28 dagen en toen bleef het zo rond de 33 dagen. Dat houd ik nu ook steeds aan.

haha vind het geweldig om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is!
stom, want heb echt het gevoel dat het gewoon niet raak kan zijn deze ronde, en toch zit ik in spanning want ik hoop het zooooo dat het WEL raak is!
Bij mijn dochter was het in 1 keer raak, dus ja.. ik heb toen niet zo lang in spanning gezeten, daarom zie ik er nu toch wel tegen op om  ongi te worden...
en ik weet dat de kans groot is dat het niet in 1 keer raak is, toch blijf ik hoop houden :)

kan het ook nog steeds wel van de daken schreeuwen. Was eerst van plan om het voor iedereen stil te houden, en nu weten al 2 vriendinnen het en de meiden van een forum met wie ik al jaren chat.. hihi

Hoop is altijd goed. Zoals je zegt, je gaat er niet vanuit dat het de eerste keer meteen raak is, omdat de kans op zich erg klein is, TOCh hoop je er stiekem wel op. Wanneer is dan nu je NOD?

quote: Weekee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 20:50:36'));

Nou dan zal ik me ook nog maar even voorstellen. Ik ben 25 jaar en mijn man is 29 jaar. We zijn bezig voor ons eerste kindje. We willen het erg graag en hopen natuurlijk ook dat het snel komt. Ik heb altijd gezegd dat ik jong moeder wilde worden. Van mij had het zelfs iets eerder gemogen, maar de situatie was toen gewoon nog niet optimaal (werksgewijs) Nu wel en we gaan ervoor!

Mijn NOD is 14 februari, maar denk niet dat ik dan al ga testen.. want heb soms ook een cyclus van 35 dagen. Dus als ik 16 febr nog niet ongi ben, dan ga ik testen :)

misschien is het leuk om een lijstje te maken?

AngelMoon, 26 jaar, 1e ronde  (eigenlijk ronde 0 haha),  2e kindje (cyclus  33 dagen)

Terug
Bovenaan