Januari '08 stoppers!

Han 83 vind je niet dat jij en je mannetje niet eerst eens echt moeten praten ik bedoel straks wil hij er niks van weten en dan heb je een probleem... alhoewel als het wel zo is dan smelt volgens mij iedereen..
liefs Maggie

Heb net inderdaad alle berichtjes even gelezen. En hoe verder ik kwam hoe meer kriebels ik in mijn buik kreeg. Gewoon omdat ik veel herkende in jullie verhalen voor al dat je er veel mee bezig bent. Vandaar de kriebels.

Ik moet alleen nog even kijken hoe mijn cyclus loopt of hij echt regelmatig is,  afgelopen keer zat ik op 25 dagen. En kwam de rode dag iet wat onverwacht. Voor mijn pil tijdperk kreeg ik altijd buikpijn en nu even niet.

Greetz tien

dat verslaafde daar kan ik me al wel iets bij voorstellen!! haha... start nu even de pc op voor wat anders maar zit toch eerst weer hier te kijken, zijn er al meer berichtjes geplaatst!!! haha!!! daar gaan we al!!!!

Nog een vraagje, ik ben benieuwd of iemand zich hierin herkend of daar ook last van heeft.... Ik ben dus de 10e gestopt met de pil en een dikke week na mijn menstruatie kreeg ik zere borsten, Nu nog steeds gevoelig maar gelukkig niet meer zo heftig als in het begin, ik heb dagen gehad dan liepen aan het eind van de dag de tranen over mijn wangen en ging ik van ellende maar naar bed. het gaat een beetje op en neer zeg maar..... Kan me haats niet voorstellen dat het van een zwangerschap is omdat het al een week na de menstruatie was......
Kan er ook weining info over vinden.....

groetjes!!

Nou gister al een poging gedaan om te reageren, maar dat ging niet helemaal zoals het moest.
Dus even opnieuw.
Ik ben 25 jaar en ben sinds december gestopt.
We houden het nu nog een weekje of 2 rustig, want we gaan in mei trouwen en dan moet ik nog wel in de jurk passen. Mocht het direct raak zijn waar ik nog niet vanuit ga. Mijn toekomstige man is 34 jaar en hij wil ook heel graag een kleine.
Nu is het geval dat ik binnen 21 dagen al ongesteld was....
Heeft 1 van jullie dat ook gehad?
Nou spannend allemaal, maar wel gezellig hier. Leuke mensen wat ik tot nu toe heb gelezen.

Groetjes van mij

@ alraco:
heb vanmiddag met mijn mannetje gepraat en hij wil wel kinderen hoor zo is het niet maar we zin nu de bovenverdieping aan het renoveren en hij heeft zoiets van; als dat klaar is kunnen we beter beginnen met klussen,
maar zoals ik al schraaf neemt hij zelf het initiatief om zonder cd te klussen, en ik heb al tegen hem gezegd dat hij dat niet moest doen als hij er niet volledig achterstaat,
en hij heeft nou ook wel door dat het vaak een half jaar duurt voordat het raak is, en heb hem ook gevraagd wat hij er van vond al ik de 18de opeens niet ongesteld wordt, maar dat zou hij dan niet erg vinden, dus het is niet zo dat hij er dan niks van moet weten gelukkig.

XxX

@ missmuppet spannend he trouwen, het zou idd jammer zijn als je niet meer in je jurk past, maar ach ik denk dat je het dan ook niet zo heel erg vind want het is natuurlijk ook geweldig om zwanger te zijn, in ieder geval welkom, en klets gezellig mee.
XxX

Ja het trouwen is zeker spannend, 2 mei om precies te zijn. Het zou zeker geen probleem zijn als ik op de bruiloft zwanger zou zijn. Zou natuurlijk te gek zijn. Zodoende dat we na mijn menstruatie aan de slag willen.
Wat leuk dat ik meteen reactie krijg, fijn.
Ik vind het toch moeilijk om er met anderen over te praten dat we kinderen willen.
Want...het zou toch maar eens niet willen lukken.
veel mensen gaan kletsen en gaan dan kijken of het zover is, daar heb ik geen zin in.

Ik laat me te snel gek maken. Want op internet had ik ergens gevonden, als je binnen 21 dagen ongesteld werd je dan geen eisprong had. Dus ik meteen in de stress, en we zijn nog niet eens begonnen.
Maar goed ben blij dat ik nu toch ergens mijn verhaal kwijt kan en dat ik van jullie kan "bestuderen".
groetjes en bedankt voor je reactie.

Missmupet leuk dat je dit jaar gaat trpuwen!! En zeker spannend!!! Ik ben 1,5 jaar geleden getrouwd maar weet nog precies hoe dat voelde en hoe spannend het was!!! Maar zo leuk!! Geniet ervan!!! Ook van de spanning die erbij hoort!!!!!
En als je wel zwanger raakt kunnen ze heus wel wat veranderen aan de jurk!!!!
dat gek laten maken kan ik me ook wel wat bij voorstellen, ben er zelf ook gevoelig voor.....
maar hou mezelf nu maar voor dat dat minder wordt... In een keer zwanger worden ga ik ook maar niet vanuit dus dan weet je de volgende maand een beetje hoe het gaat... tenimiste dat denk ik of hoop ik!! haha....
maar het is ook een spannende stap in je leven en eigenlijk wil ik ook het wel aan iedereen vertellen, maar dat is ook weer lastig... daarom ben ik toch blijn dat ik me hier heb aangemeld!!

Fijn dat je er over hebt gepraat han!!

Fijne avond allemaal!!
groetjes vliegirl!!

Terug
Bovenaan