Januari '08 stoppers!

He Weekee , dank je voor je leuke reactie, maar ik als ik het over kon doen deed ik het weer net zo we hebben er nooit spijt van gehad!!!
ik denk ook niet dat ouderschap met leeftijd te maken heeft ik hoorde altijd dat ik op en top moeder was terwijl mijn schoonzusje met de leeftijd van 30 dacht nog niet bereid was om voor kinderen te kunnen zorgen (inmiddels heeft zij er ook 2) enzo voelde ik het ook altijd.....
liefs Maggie

Dat ben ik geheel met je eens. Mijn collega zegt mij altijd: volgens mij duurt het niet zo lang en ben jij zwanger (ze weet het niet hoor, dat we bezig zijn) maar je bent er zo klaar voor. Zij vertelt mij zelf altijd dat ze in de 30 was toen ze haar eerste kreeg en toen nog niet "klaar" was.

Mijn moeder was zelf 23(viel nog wel mee dus) maar die komt nu nog wel eens klasgenoten tegen van vroeger en dan hebben ze het over de kinderen. Mijn moeder heeft dan kinderen van 25 en 20... en die oud-klasgenoten zitten er dan nog middenin met kinderen van 4 en 8. Dan zeggen ze altijd: oh maar dan heb jij niet kunnen genieten van je jonge leeftijd. Mijn moeder zegt dan juist dat ze extra genoten heeft omdat ze nog jong was en van alles heeft kunnen ondernemen met ons. NU heeft zij heel veel vrije tijd (kunnen we lekker shoppen hehe) en zitten de oud-klasgenoten met jonge kinderen

ben het er helemaal mee eens daarom wil ik ook graag nu zwanger worden dan kan je later ook nog genieten zonder dat je al bejaard bent, mijn moeder was 21 toen ze mij kreeg en als je ziet dat ze nu met een management opleiding bezig is en hoofd is  van een afdeling en vaak op vakantie gaan,  nou dan doe ik het er voor. en ook een voordeel dan ben je ook jong oma en dat zie ik nu ook aan mijn moeder, dat dat heel leuk is. ( mijn broertje van 20 en schoonzusje vn 21 krijgen nu hun 2de) vandaar

Zo leuk om al jullie verhalen te lezen!! En dat terwijl ik me gister pas heb aangemeld!!
A76 jammer dat  er is!!! Op naar volgende ronde!!

groetjes!!!

Oooh jeetje wat spannend! Ik heb me net aangemeld want ben ook sinds maandag (net geen januari meer) gestopt met de Nuvaring... wij gaan voor ons eerste kindje en ik kan echt niet wachten! Ik moet er niet aan denken dat het nog wel maanden kan duren, maar goed, nu eerst ongesteld natuurlijk...hoop dat dat voorlopig de laatste keer is!

Ik zie hier allemaal hele enthousiaste reacties, natuurlijk vindt iedereen het spannend, maar eh, hoe zit het allemaal met jullie mannen? Ik weet niet hoor, maar ik krijg die van mij niet echt mee. Hij heeft toegezegd dat we nu aan kinderen beginnen, maar hij lijkt te denken dat -ie daarmee klaar is... hmm, kan mijn enthousiasme nog iet echt delen dus, komt dat bekend voor..?

Groetjes!

quote: Weekee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 16:52:46'));

Ja ja lekker verslavend he?

ja echt wel!!! haha maar heel leuk!! als ik de computer aan doe moet ik toch eerst ff kijken!! haha en op mn werk hebben we ook internet, dus kan ik af en toe ook ff spieken!! haha maar wel voorzichtig natuurlijk!!

Hoi ingewordtmama; welkom hier!!
Ja!! echt wel spannend allemaal!!!!

Mijn mannetje vind het net zo leuk en spannend als ik. we praten en dromen er veel over samen... lekker ons geheimpje....alhoewel mijn ouders het weten door een domme fout van de huisarts (die belde naar mijn huis over dingen en mijn vader was hier aan het klussen en die nam op en de huisarts vroeg niets en vertelde hoe en wat. Ging over medicijenen. handige actie) Gister belde mijn mannetje vanaf zijn werk en was pauze aan het houden en had even bij babaypark(winkel) naar binnen staan gluren. Zo lief en leuk dat hij er ook zo mee bezig is!!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan