Januari '08 stoppers!

WOW MAGGIE WAT GEWELDIG!!!! GEFELICITEERD!!!!
Super he!!!! Geniet ervan!!!!

o ja maggie wij hopen ook dat je nog ff hier blijft!!! gezellig!!!!! Kunnen we met je meeleven!!!!

Bedankt voor alle leuke reactie's , ik hoop dat jullie mij snel volgen!!!

liefs maggie

@ maggie GEFELICITEERD wat leuk voor je

@ inge ik snap precies wat je bedoelt mijn mannetje maakt zich ook nergens druk om van hem mag het nog wel een half jaar tot een jaar duren, ook omdat we aan het verbouwen zijn etc. maar toch merk ik wel aan hem dat hij het stiekem toch wel leuk vindt, ik weet niet of je welleens de pfaffs ziet op tv, daar werd ook een babytje geboren en toen begon ie toch wel te praten op zo'n manier van; straks als wij een baby hebben en straks als jij zwanger bent, echt heel leuk, dus het komt vanzelf wel gewoon stug volhouden haha, en met cd is het klussen toch niet leuk

Hallo allemaal,
@maggie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, gezellig dat je nog bij ons blijft.
Ik hoop dat we gauw allemaal mogen melden ook zwanger te zijn.

Ik ben denk ik anderhalve dag niet op de computer geweest en moest 2 pagina's teruglezen.

Wat wordt het gezellig. Ik begin me een oud gediende te voelen.

Ik heb maandag mijn NOD en dan ga ik ook testen aangezien ik dan ook jarig ben.
Een mooier verjaardagskado kan ik me niet wensen.

Succes allemaal en tot gauw.

Groetjes Bianca

He bianca ik maandag ook!! Zitten we in hetzelfde schuitje!! Spannend!!!

Hallotjes

@maggie gefeliciteerd met je zwangerschap.

@inge Ik moet zeggen dat mijn vriend er de eerste maand niet echt mee bezig is geweest maar toen ik het afgelopen week een beetje uitlegde hoe het allemaal in zijn werk ging eisprong enzo en op dat moment zat ik ook in de sprong dagen. Toen kon hij eigenlijk niet meer wachten om dan te gaan klussen.

Wij hebben wel aan een aantal mensen laten weten dat we een kindje willen. Zoals mijn moeder die weet het al langer samen met mijn zusjes maar dat komt omdat mijn wens al langer bestaat en wij gezegd hebben dat we wanneer we verhuisd zijn stoppen met de pil.

Andere mensen die vragen het gewoon omdat ze zien dat ik bijna niet meer rook ( de laatste stap zetten is moeilijk) en dan vragen ze waarom en ja dan zeg ik het wel.

Zijn er trouwens nog meer meiden die nog net op het randje zitten met het stoppen met roken?

Heb even gekeken wat mijn nod dag zou kunnen zijn (weet niet of mijn cyclus al regelmatig loopt).
Maar als alles goed is is het 20 februari. is nog wel even weg maar hoop dat het wel opschiet. Kan niet wachten

groetjes

Terug
Bovenaan