Januari '08 stoppers!

Ik denk dat elke test voldoet aan de eisen anders zouden ze toch niet verkocht mogen worden !!!!

LIefs Maggie

Hoi,

Van het weekend nogmaals getest, maar helaas negatief :(.....

Ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus wat langer is, kan best aangezien ik nog steeds erg onregelmatig ben...

Ik voel mij ook niet zwanger en ook niet ongesteld. Afwachten dus :)

Miepje , ik zit in het zelfde pakket en ik weet dat ik (  voor ik aan de pil ging) ook on regelmatig was

liefs Maggie

Mijn NOD zit eraan te komen...morgen. Ik ben nu ziek thuis...oh ik hoop toch niet dat dit van ongesteldheidskwaaltjes (beginnende) komt.

succes meiden

goedemiddag!!

ik zit ook in spanning te wachten tot het 14 februari is! Terwijl de kans errug klein is dat het raak is.. mijn cyclus loopt dus niet altijd gelijk en ik weet dus ook niet wanneer precies mijn vruchtbare dagen zijn. Kans best zijn dat mijn eisprong dit keer al eerder was en ja.. toen hebben we dus niet geklust..
Ach ik zie het wel, ik noem dit onze oefenronde :)

Han_83, ik ga met je mee met ronde 0 haha
maar echt leuk voor je! en ik weet hoe je je voelt. Nadat ik was gestopt met de pil voelde ik me ook heerlijk! Ik had ook bijna elke dag hoofdpijn, en toen ik was gestopt met de pil was dat ook voorbij!

spannend Weekee!!
ik duim voor je dat je een plusje krijgt!
en voor iedereen die bijna hun NOD hebben!!

ik ga zo even eten en op de bank hangen!

he getsie, nou,  ik heb de  op visite... denk ik. Een dag voor mijn NOD aan. Aan de ene kant erg jammer natuurlijk. Ik had stiekem op een wondertje gehoopt. Aan de andere kant hoop ik dat dit zegt dat ik wel ongeveer dezelfde cyclus heb.

Nou...deze week maar even uitzitten en dan weer druk klussen.

andere meiden succes!

hoi hoi
ik wil me ook even bij jullie aanmelden.
wij zijn vanaf oud en nieuw gestopt met de pil.
ben in november getrouwd met mn man van 24.
niemand weet er verder van, het is echt ons geheimpje :)
iedereen heel veel succes en geluk met t zwanger worden
grtjs

Terug
Bovenaan