Januari '08 stoppers!

Hoi hoi iedereen,

FF snel een berichtje van mij. Gaat weer iets beter en ben ook gewoon aan het werk. Fijn dat jullie meeleven. Als ik vrijdag goed bericht krijg dan ga ik pas strooien met de glitters  maar dat begrijpen jullie wel. Hoop dat het dan voor jou bianca dan nog niet te laat is. Hoi crazzylin, jammer van de RDs maar op naar de volgende ronde. Jsun, idd het lichaam doet toch wat het zelf wil en daar heb je geen controle over en idd hoe misselijker hoe beter maar dat is wel lastig soms hoor. Marieke fijn dat de ongi bijna over is dan kun je lekker weer klussen volgende week.

Ik wens iedereen een hele fijne dag en tot snel,

Liefs petra.

Hoi allemaal!!

Crazylin welkom hier!! gezellie dat je komt meekletsen!!
Hoe meer hoe meer plezier!!

Petra fijn dat het wat beter gaat!! tuurlijk begrijpen we dat!!!!
kan me wel voorstellen hoor dat het best lastig is als je elke keer misselijk bent!!!
Spannend vrijdag!!!

Groetjes, marieke

Dag beste en lieve dames,
poosje niet geweest, maar het is zo te zien wat rustiger dus ik hoefde niet zoveel bij te lezen.
Ik heb 23 maart de dag, denken we. alleen ook deze keer moeten we overslaan.
De vorige maand omdat ik anders niet meer in de trouwjurk zou kunnen passen, en nu omdat ik volgende week een leveronderzoek heb in het ziekenhuis. Door mijn  overspannen zijn moest ik bloed prikken en daar is uit gekomen dat er iets met mijn lever is. Dus in januari gestopt en nog niet eens begonnen. Zodoende dat ik niet zo vaak meer reageer, want ja, ben toch nog niet begonnen.
Mijn mannetje en ik willen heeeeel graag, maar voor het geval dat er echt iets mis zou zijn willen we het risico niet nemen.
Dat is mijn stand van zaken.
Heb nu wel meer tijd om voor jullie te duimen, veel groetjes en liefs, Daisy

Heej meiden,

Crazylin en Jsun: van harte welkom, het is hier een gezellige boel, hoor!
Simplymei: we duimen heel hard voor je!
Mismuppet: ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Hou ons op de hoogte.
Bianca: erg veel plezier de komende dagen!

Ik ben de afgelopen week wat weg gebleven hier, om niet helemaal gek te worden. Ik ging nog erger over tijd dan vorige maand, ik had bij 32 dagen getest, maar was negatief. Omdat mijn vorige cyclus 38 dagen was, ben ik nog niet meteen gaan wanhopen, maar dacht ik, ik wacht het rustig af...ging dag 38 voorbij, nog geen teken van ongi....bleef maar duren, dus op dag 44 nog es getest, weer ngatief, en nu ben ik dus op dag 45 eindelijk ongi geworden! Ben wel blij dat ik nu weer wet waar ik aan toe ben, maar die neorme cycli, daar word ik niet blij van. Afijn, op naar de volgende ronde en we houden de hoop erin :))

Nu lekker 4 dagen thuis....lekker genieten samen met ons dochtertje. Is zo'n leuk meisje..haha, maar daarom wil ik er dus nog zo eentje :))

Hebben jullie nog leuke planne voor Pasen? Het is wel vervelend weer, zeg. Niet echt leuk om nu in het bos te gaan wandelen of in de tuin te klussen (haha, niet klussen klussen, maar in de tuin schoffelen zeg maar). Niet dat jullie rare ideeen over ons krijgen :)) Wij gaan zondag uit eten met mijn schoonouders en -broer en op maandag wilde mijn mannetje een speciale paasbrunch klaarmaken, dus wordt vast erg gezellie!

Nou, groetjes en veel succes allemaal!
Sas

hallo iedereen! wat spannend zeg om dit te tikken... na een jaar erover te hebben 'gefantaseerd' zijn we in januari gestopt met de pil. ik ben 29, mijn vriend 32 en we gaan voor ons eerste kindje. nu ik het hier zo tik wordt het heel werkelijk. op een goede vriendin na weet niemand het. ik vind het dan ook erg leuk om hier lekker anoniem over het hele gebeuren te kunnen meekeuvelen!
ik hoef niet perse meteen zwanger te raken, ergens tussen nu en een jaar zou heel mooi zijn, maar je weet natuurlijk maar nooit!!!

Hoi,

even weer een berichtje van mij.
Ik heb afgelopen woensdag toch maar weer een test gedaan. Dit keer was hij positief. Ben natuurlijk erg blij, maar ik verloor al wel vanaf zaterdagavond bloed, terwijl de test zaterdagochtend negatief was. toch maar even contact gezocht met de huisarts. Blijkt dat de helft van de zwangeren bloed verliest. Hij voelde wel een verdikking in mijn eierstokken, kon een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. Doorgestuurd naar de gyn. Deze kon nog niks zien. Was nog te pril. Wel bloed laten prikken voor de hoeveelheid HCG. Krijg ik vanmiddag uitslag van. Dinsdag mag ik weer naar de gyn voor een echo. Erg spannend allemaal.

Ik vind het nog een beetje lastig o al jullie namen te onthouden. Moet er nog een beetje inkomen. Ik wens in ieder geval iedereen heel veel succes en ik houd jullie op de hoogte!

Hoi lieve allemaal,

Ik mag met glitters strooien, dus meiden grijp je kans

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Alles is goed, heb vanmiddag het hartje zien kloppen. Een raar idee, maar wel erg leuk. We zijn erg blij dat het tot nu toe goed gaat. Bedankt voor jullie steun en meeleven. Ik hoop dat het voor iedereen goed mag uitpakken en dan ook zo snel mogelijk.
Jammer voor je daisy dat je zo in de onzekerheid zit en het elke keer moet uitstellen. Er komt een dag dat je gaat beginnen, moed houden. Jsun, ik hoop voor je dat alles goed is, laat het even weten. Ook de nieuwkomer, welkom (ben even je naam kwijt), hoop dat jullie een leuek tijd tegemoed gaan. Hoi sas leuk dat je ook weer even langs komt. Jammer van de . Misschien de volgende maand. Marieke nog aan het knutelen? Blijven doorgaan.

Ik ga even voor de buis hangen en dan op tijd erin, heb moregen een bruiloft waar ik me erg op verheug. Ik spreek jullie snel.

Liefs petra.

Hoi hoi,

Daar ben ik weer.

Joehoe
Ik heb je glitters gevangen en hoop dat mijn lichaam er iets mee kan doen.
Wat leuk dat je nu zwanger bent.
Heeft het duimen dan toch geholpen.

Sas, wat vervelend van je ongi, maar gelukkig is het er nu dan toch. Liever nu dan nog lang wachten.

Jsun, ik mag je dus voorzichtig feliciteren.
Strooi jij ook met glitters als het vast staat dat je zwanger bent.

Daisy, wat jammer dat je nog moet wachten, maar een goede gezondheid en zwanger zijn hoort toch wel een beetje bij elkaar.
Eerst de probleempjes oplossen (als dat allemaal mogelijk is) en dan denken aan een volgend hoofdstuk.
Mijn man en ik hebben al besloten dat als we een meisje mogen krijgen ze Daisy gaat heten.
Mijn zoontje heet Jessey-Bo.
Komt allemaal uit de Dukes of Hazard.  

Fijne paasdagen allemaal.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan