Januari '08 stoppers!

He Weekee , ik las op een ander forum dat de  zijn gekomen , erg jammer voor je op naar de volgende ronde en ik ga voor je duimen en  dan weer flink aan het klussen.ik dacht zelf ook dat het van het weekend zou beginnen maar hier nog niks ben al bijna een week over tijd maar de testen geven nog negatief aan dus afwachten maar ..
liefs Maggie

Zo al een week overtijd!
Dan is het inderdaad spannend! Kan best zijn dat je al zwanger bent, maar dat de testen nog negatief zijn.

Spannend joh!!

Hey Maggie,

dankje haha waar zat ik met mijn hoofd...borstvoeding natuurlijk. Dankje!

En ja, helaas...ach op naar de 2e ronde. ik mag nog niet klagen hoor. En ik hoop dat er voor jou uitkomt dat je zwanger bent natuurlijk!!

aller eerst welkom voor alle nieuwe dames,

weekee sterkte met de  .
ik ga lekker door met ronde 0 hoor, ik heb rond de 18de mijn nod als alles klopt en als ik een normale cyclus heb, maar ik ben bang dat mijn man het geen ramp vind als ik niet zwanger ben, hij komt heel onzeker over, vind dit best lastig maar hij kiest er wel voor om geen cd te gebruiken dus ja ik ben een beetje in de war, iemand ervaring?

ja ik ben helaas dus zo iemand bij wie het niet op gang komt. elke keer denk ik ongesteld te gaan worden maar t zet maar niet door. heel irritant!!!
voordat ik aan de pil ging was ik ook altijd behoorlijk ziek 4dagen, hoop niet dat dat nu ook weer gebeurt als ik eindelijk eens ongest word :-(

He troela je weet dat je als de rd  komen dat je verder kan en kunt bekijken/berekenen wanneer je moet klussen en daar moet je inderdaad op wachten hopen maar dat voor jou snel de  komen maar als je dus net gestopt ben kan dat precies 4 weken tot een paar maanden duren veel sterkte

liefs maggie

ja precies. ik dacht eerst we kijken wel hoe het loopt maar als je dan toch die stap neemt om ervoor te gaan dan wil je ook gelijk een positieve test hebben :)
zodra mn ongesteldheid is geweest bekijk ik gelijk wanneer er geklust moet worden :)

Terug
Bovenaan