Januari '08 stoppers!

Hoi, klets gezellig mee.

Nou ik herinner me ineens weer HOE ERG mijn ongesteldheid was voordat ik aan de pil ging (10 jaar geleden) ik voel me echt vreselijk zeg

Hallo mag ik ook meepraten ik ben 31 en 4 jan heb ik mn laatste pil geslikt, dus ronde 1 is bijna voorbij.
Na 17 jaar pil weet ik mn cyclus niet meer en ga nu uit van de 28 dagen dan zou morgen mijn nod zijn.
Ik ben benieuwd of het zo is kan aan mn lijf geen pijl trekken de laatste 2 weken krampjes en pijntjes in overvloed zeg maar.

hey hallo, goh grappig. Ik ben ook 4 januari gestopt. 10 jaar lang aan de pil geweest en ik ging dus ook uit van 28 dagen...NOD morgen. Helaas ben ik dus vandaag ongi geworden.

Kletst gezellig mee

Oh, wat zijn jullie actief, zeg met berichtjes posten...tussen het klussen door, zeg maar :))

Ik ben op dag 38 (dacht dat ik gillend gek ging worden) 's avonds toch nog ongi geworden. Schijnt dat het van de BV kan komen dat je zo onregelmatig bent. En ik hoorde ook dat je door de BV verminderd vruchtbaar zou zijn, ook na 6 mnd BV. Nou, den beschouwen we dit maar als oefenrondes. Ik wil de BV langzaam afbouwen en stoppen als ons meisje 9 mnd is. We zien wel of ik ondertussen zwanger wordt, en anders durt het nog maar even.

Dat zeg ik heel stoer, maar ik vond de eerste twee maanden al zo lang duren....kende dit ook niet van vorige keer, toen was het gelijk raak. En ik heb al heel weinig geduld, dus dat belooft :))

Nou dames, veel succes en hou ons opde hoogte!!
Groetjes,
Saskia

He hallo erg gezellig het worden er steeds meer voor diegene die gestopt zijn met de pil moet je weten dat je na 4 weken gewoon ongi kan worden zoals weekee en ikzelf ook maar je moet er rekening mee houden dat het ook een paar maanden kan duren voordat het weer opgang komt en moet je lichaam ontpillen.
ik hoop voor jullie dat het allemaal weer direct goed zit ga er maar gewoon vanuit en ga gewoon lekker aan het klussen.
groetjes Maggie

Hallo allemaal,

Ik ben 24 jaar en mijn vriend is bijna 26. Op 1 januari ben ik gestopt met de pil.
31 januari ben ik ongesteld geworden, dit is nu bijna over. Januari zag ik ook als een oefenronde. Nu gaan we er echt tegenaan!

Wij zijn niet getrouwd, maar wonen wel samen in een heerlijk huisje.
Ik vind het allemaal heel erg spannend, maar ik probeer om er niet teveel mee bezig te zijn (doe ik toch wel).

Ik ben ook aan de multvitamines en foliumzuur, alleen nog niet helemaal van het roken af

@ Sas:   hele domme vraag misschien ( en ik ga vast zeggen: oooh tuuurlijk, wanneer ik het hoor) maar wat is BV?

@Alraco: je hebt helemaal gelijk. Aan de ene kant acht ik me daarom ook wel gelukkig dat ik toch een redelijk regelmatige cyclus heb. Ik dacht 28 maar blijkt 27 te zijn

@ gerdien: hoi hoi en welkom hier. klets gezellig mee. ja spannend allemaal he. Ik zei in het begin ook dat ik er niet zoveel mee bezig zou zijn, maar dat komt toch na een tijd(je) hoor.

Terug
Bovenaan