januarie stoppers waar zijn jullie?

hallo meiden! ik heb helaas nog geen andere gyn heb het wel geprobeerd maar er stonden wacht lijsten de eene duurde 4 maanden voor dat ik daar heen kom en de korste wachtijd was 3 maanden! ik heb met mijn vriend overlegd en hij zei dat als wij deze keer gaan en hij doet weer zo arogant en ... dan gaan wij het met hem bespreeken! ik heb meerdere mensen gesprooken die deze gyn ook hebben en die hebben deze ervaring totaal niet met hem! ze waaren er  erg verbaast eroover! ik geef deze gyn nog 1 kans! ik ben inmiddels al 6 kilo afgevallen en voel mij ook een stuk better! marjootje wat gaat het inderdaad snel zeg! nog een paar weekjes en dan kun je jullie klein wondertje in je armen neemen! tot snel groetjes xxxjes springkikkertje

hallo meiden daar ben ik weer! ik ben vandaag weer naar de gyn geweest en alle uitslaagen waaren binnen mijn bloed onderzoeken waaren goed en de de zaadjes van mijn vriend ook pfffff gelukkig. de gyn was vandaag heel aardig en bood zijn excuses aan voor de vorige keer.ze gaan nu mijn cyclus volgen en kijken waneer ik eisprong heb! ik moet zaterdag weer daar heen en dan gaan ze weer kijken. dan zit ik op de 15 de dag van mijn cyclus! darnaa krijgen wij nog meer onderzoeken! hehe eindelijk gaat het nu lekker snel met die onderzoeken!!! ik hou jullie op de hoogte zodraa ik meer weet groetjes xxxjesspringkikkertje

nou meis heerlijk dat het nu ergens naartoe gaat heel veel succes en we hopen snel op goed nieuws!!!

Wat super fijn springkikkertje! Gelukkig zit er nu een beetje vaart in, dat werd tijd. Ook erg goed dat de gyn zijn/haar excuses heeft aangeboden. Nou meid succes met alles. Hopelijk krijgen we snel goed nieuws.

Groetjes

he meiden daar ben ik weer!! ik weet nog steeds niks moet morgen weeerrrr naar de gyn gaan ze weer ff kijken bah ik ben die onderzoeken nu wel beu!! ik hoop dat ik morgen of vandaag eisprong heb dan hoef ik niet meer om de dag te komen! de onderzoeken zijn erg verveelend! elke keer heb ik een lichte bloeding! dat komt om dat ik een gevoelige baarmoeder heb zeggen ze! gisteren is er een samenlevingstest gedaan (kijken of de zwemmertjes van mijn partner en mijn eitjes goed samen gaan of zo iets!!)wat ook heel erg lastig is dat ik elke keer een ander gyn krijg bah! maar ja ik moet ff doorbijten  ik moest ff weer mijn hartje luchten hahaha mijn vriend zit deze week in het buitenland voor zijn werk dus als ik eisprong heb hebben we helaas pech. ik hoop dat ik weer snel nieuws heb! en wat better niuews groetjes xxxjes springkikkertje

Ja kan me voorstellen dat al dat testen erg vervelend voor jullie moet zijn. Maar je moet inderdaad even doorbijten. Wat helemaal balen is, is dat je mannetje in het buitenland zit. Dat maakt het allemaal nog moeilijker.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen samen. En duimen op snel goed nieuws. En als je je hart wilt luchten kan dat altijd hier.

hallo meiden daar ben ik weer ff een update: deze week moet ik weer bloed latten prikken en 15 april moeten wij naar de gyn voor de uitslaagen van alle testen! en dan krijgen wij te hooren (denk ik ) wat ze allemaal kunen doen voor ons!ik hoop natuurlijk op goed nieuws!   als ik meer weet dan ben ik weer terug groetjes xxxjes Springkikkertje

Hey meisjes van het goede leven...
ik houd jullie nog wel in de gaten hoor!!!!
Hier alles rustig. We gaan eind deze maand ook maar eens een bezoekje wagen aan de huisarts.
Ik was laatst bij haar voor mijn burn out en nog wat andere dingetjes.
We hadden het over onze kinderwens. Nu blijkt mijn man een operatie te hebben gehad aan zijn... vroeger en dat kan invloed hebben op zijn zaad. Dus zij raadde ons aan om onderzoeken te laten doen. Ook al was het alleen maar om mij gerust te stellen.

Ik wens jullie weer veel plezier gezondheid maar ook sterkte en succes toe.
Ik duim nog steeds voor je springkikker en ik weet dat jullie dat ook voor mij doen.
Veel liefs van mij.

Terug
Bovenaan