januarie stoppers waar zijn jullie?

Meiden ik heb slecht nieuws.....

Eergisteravond voordat we naar mijn ouders zouden gaan wilde ik nog een test doen. Waarom weet ik niet...misschien omdat ik het nog steeds niet kon geloven en nog een keer bevestiging wilde. Er was nauwelijks een streepje te zien, ik voelde al het bloed uit mijn gezicht wegtrekken. Gelijk de verloskundige gebeld en die zei dat het het begin van een miskraam is. We zijn wel naar mijn ouders gegaan, want we hadden beloofd om koffie te komen drinken. Maar natuurlijk hebben we niks gezegd. Ik wilde eerst gisterochtend nog testen omdat ik  de avond ervoor  veel gedronken had. Maar  toen was er helemaal geen streepje meer te zien. Het is dus allmaal voorbij. Nu is het wachten totdat de miskraam door gaat zetten. Hopelijk heel erg snel!
Het blijkt maar weer  dat blijdschap, angst en verdriet heel dichtbij elkaar liggen. Ik kon moeilijk geloven dat ik zwanger was, maar dit kan ik ook niet geloven. Gister nog intens gelukkig en blij en nu erg verdrietig.

Maar ik probeer het positieve eruit te halen en dat is dat we in ieder geval zwanger kunnen worden! Ik geloof ook dat het zo heeft moeten zijn dat ik gister nog even snel moest testen voordat we gingen, want dat heeft ervoor gezorgd dat ik mijn ouders geen verdriet heb hoeven doen.

Ik denk dat ik voorlopig even niet op dit forum kom. Misschien heel erg egoistisch, maar ik heb het even een beetje gehad nu. Tijd om even aan andere dingen te denken ipv zwangerschap. Sorry daarvoor! Maar ik weet zeker dat jullie dit wel begrijpen.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en geluk toe. Hopelijk zijn jullie snel zwanger en blijft ook alles goed gaan. Ik kom nog wel een keertje lezen wie er inmiddels allemaal zwanger zijn. Succes meiden.

Liefs Angel

Hallo iedereen,

Ook ik was erbij bij de januari stoppers. Ben inmiddels 30 weken zwanger en ben nu aan het aftellen.
Krijgen over twee weken de laatste spulletjes geleverd.

Voor iedereen die nog steeds aan het klussen is heel veel succes.

En voor iedereen die al zwnager is geniet er van het gaat zo vreselijk snel.

Groetjes tineke

he meiden daar ben ik weer!! elereerst wat erg voor je angel van die miskraam.ik hoop dat ze snel weer de draad kan oppaken!! ik zit nu in ronde 8 ja hoor vorige week waren de er weer bah bah ik denk dat ik binnenkort een af gaa maken bij de hh voor een doorverwijzijn naar het ziekenhuis voor onderzoeken! wat zouden jullie doen? of ben ik weer te ongeduldig?  groetjes xxx jes springkikkertje

ha meiden,

angel sky wat erg!!! sorry meis ik ben heel lang niet geweest maar dacht
toch even kijken of er nog wat berichtjes zijn. ik hoop dat het al wat beter met je gaat!!
en laat een keer wat van je horen als je eraan toe bent!!
van dit slechte nieuws toch naar goed nieuws....

ik ben zwanger!!!!
vandaag 7 weken ik voel me geweldig wel heel moe maar verder helemaal geen klachten
ik kan het ook nog steeds niet bevatten dat het zo is en denk ook de hele tijd oh als het allemaal maar goed is omdat ik ook niks raars voel!!

morgen het intake gesprek bij de verloskundige dus ik hoop dat dat me alweer een wat meer realistisch gevoel geeft!!!

voor de meiden waar het nog niet gelukt is hou moed die van mij zat ook soms in me schoenen. en de afgelopen keer voor het eerst een ovulatietest gebruikt en gelijk raak!!! mijn ovulatie was gewoon heel laat!!

liefs

hallo meiden daar ben ik weer !!! ben ff een tijdje niet op het forum gew ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn wie weet lukt het dan wel!!alereerst gefeliciteerd marjootje houw ons op de hoogte hoe het gaat!! ik ben nu vanaf januari bezig maar helaaaaasss nog niks  ik gaa in november op vakantie lekker naar de zon wie weet komt er dan wel een liefdes baby? groetjes en allemaal veel succes verder xxx jes springkikkertje  

Hoi Marjootje...wat geweldig nieuws van harte gefeliciteerd! Zo leuk om te lezen dat je zwanger bent, ben echt blij voor je! Natuurlijk gaat alles goed bij je. Hoe was het bij de verloskundige?

Met mij gaat het nu wel weer goed, heb het toch tijdje moeilijk gehad, moeilijker dan verwacht. Ik ben inmiddels mooi 4 weken erna weer ongie geworden en dit weekend verwacht ik mijn eisprong, dus ben druk aan het ovulatietesten hahaha, heb weer goed gevoel voor deze maand, hopelijk hetzelfde als de vorige keer, maar dan dat alles goed gaat.

He meid, geniet ervan he!

Veel liefs Angel

He meiden.....waar zijn jullie toch?
Het is weer te lang geleden....hoe gaat het met jullie?

Ik ben nu een dikke dag overtijd. Ik heb vanaf vrijdag pijn  in mijn buik gehad en verwachtte toch zeker zondag mijn ongie maar het komt maar niet. Ik heb me helemaal op ingesteld dat ik ongie ga worden...ook al was mijn voorgevoel voor deze maand weer positief.
Mijn vriend zegt dat we zwanger zijn, dat roept hij al de hele tijd en vanaf vandaag heb ik toch ook wel een erg goed gevoel. Maar ik ben nog niet overtuigd. Ik wacht nog zeker tot het weekend. Woensdag moet ik naar dokter voor iets anders, maar ik zal wel zeggen als ik het dan nog niet ben, Misschien gooit hij er wel een testje tegenaan.

Laat wat van jullie horen oke?!

Tot snel....liefs

ach jee meid wat spannend dus vandaag naar de dokter oh wat zou dat fijn voor je zijn als je zwanger bent!!!

heb me echo gehad met 8 weken en je zag het hartje kloppen oh wat was ik blij gister weer bij de vk geweest en nu ook het hartje gehoord ben nu 11 weken
ik voel me super geen dag misselijk geweest of iets wel wat moe maar ja dat hoort erbij dus daar ga ik niet over klagen

angel ik ben benieuwd ik kijk niet zo vaak meer hier maar ga zeker in de gaten houden of je weer eat terug hebt gestuurd!!!

succes

liefs marjootje

Terug
Bovenaan