januarie stoppers waar zijn jullie?

he mismupped ik denk dan mijn ei dindag is ik weet het niet zeker ik voel niks,mijn dokter zei dat het zouw kunen dan mijn ei 7 dagen naa mijn ongi zou zijn omdat ik een korte cyclus heb (21dag) als het deze maand nog niet raak ik gaa ik ovu testen halen ik ben het nu wel beu!!! en inderdaad wat je al zei mijn vriend die is ook elke maand teleurgesteld!! hij praat er niet veel over maar laat het wel merken! wij hebben ook nog de pech dat hij veel voor zijn werk in het buitenland zit.groetjes een succes aan iedereen Springkikkertje

hoi meiden,

succes allemaal   met de nieuwe klus rondes het is jullie zo gegund!!!

ik ben inderdaad in de 8e mannd zwanger geraakt
ook ik was zo dat ik dacht het komt vanzelf wel maar begon na 7 teleurstellende maanden ook wel te twijfelen en inderdaad de mensen die het wisten dat wij bezig waren zeiden dan ah joh je bent nog   zo jong je hebt de tijd en je moet er niet zo mee bezig zijn  al dat soort dingen heel irritant je wilt zwanger worden en liever gister dan vandaag!!!

maar de 8e maand toch ook maar een ovulatie test gedaan en mijn ovulatie bleek 4 dagen later als gemiddeld tja en na de klus dagen was ik het dan ook meestal wel een beetje zat  hihi

dus bij mij was het met de ovulatie test gelijk raak
echt ik kan ze iedereen aanraden omdat je gewoon iets hebt om naartoe te werken het gaf mij ook rust!!
ik had ze van het kruidvat een klant van mij die al tijden in het ziekenhuis loopt zei tegen mij dat dat de beste testen waren en dat ze die ook aanraden in het ziekenhuis en ze zijn niet zo duur als die andere testen!!

nou heel verhaal

meiden succes allemaal

oh ja ik voel me heel erg goed geen last van kwaaltjes alleen soms een beetje een trut tegen mijn vriend vind ik erg vervelend maar ik kan me gewoon niet inhouden
maar we moeten ook weer blij zijn dat dat het enige is denk ik dan maar!!

liefs
marjootje

OOOOOO wat fijn dat je het ff kwijt kunt hier.

Bedankt marjootje en springkikkertje.
Ik dacht echt dat ik de enige was die een beetje ongeduldig was.
marjootje fijn dat je je verhaal ff deed.
En natuurlijk fijn dat het met die testen gelukt is.

Springkikkertje, lijkt me heel erg frustrerend om een man te hebben die vaak weg moet.
Maar goed, ik duim voor je de hele week!!!!

Ik heb testen van de sensitest. Gekregen van vriendin. zijn er nog maar acht. Dus als die op zijn ga ik over op die van de kruidvat.
Hopen dat dat niet nodig is natuurlijk.

Succes allemaal deze week. Ik denk dat ik dit weekend aan de beurt ben ( hoop ik)
en houd jullie op de hoogte!!

klusse, en voor de zwangere dames genietse.

Hoi allemaal,

Mismuppet; ik gebruik de testen van matcare...erg goedkoop en bij mij werken ze perfect. Te bestellen via internet.

Springkikkertje: Balen he als je vriend regelmatig naar buitenland moet....ik heb er hier ook eentje.Binnenkort weer, maar gelukkig heb ik het weekend ervoor mijn eisprong. Aankomend weekend. jij ook toch,
Ik probeer er nu echt minder mee bezig te zijn en me op andere dingen te richten, maar weet ook niet of dat gaat lukken.

We wilden eigenlijk met kerst gaan skien, er even tussenuit, want we zijn het zo zat allemaal. Maar ook dat kunnen we niet boeken voor het geval het wel raak is straks en hoog in de bergen is niet goed als je al verminderd vruchtbaar bent. Dus ja......eigenlijk kun je dus ook al niets plannen. Wie baalt hier soms ook een beetje van? Begrijp me niet verkeerd, ik heb alles over voor een zwangerschap, maar het is zo frustrerend omdat je niet weet of het uberhaupt wel allemaal gaat lukken. Bewust moet je er dus wel mee bezig zijn.....zucht.....

Hopelijk is ronde tien een geluksronde voor ons allemaal.
Marjootje kun je ons niet besmetten?
Succes dames

ja, inderdaad. Plannen van dingen.
Wij denken na over volgend jaar zomervakantie.
Doet ieder stel zo rond deze dagen denk ik. Maar ja. je weet niet wat er gaat gebeuren.
Mijn man vraagt wil je  in juni mee naar een concert, Ja ik wil wel Maar........
jullie kennen het verhaal dan wel.

Ik ga morgen beginnen met de testen, jullie horen daar nog over.
Maar goed, we blijven positief ( op de laatste restjes positeve energie die we nog hebben.)
En we gaan ervoor deze week.
Zal aan jullie denken en hopen dat we over een week of dire over andere dingen kunnen mailen!!!!!!

veel klus   en test plezier.

groetjes ik.

Goedemorgen dames,

Ik moet het even goed zeggen ik gebruik niet de testen van matcare.....dat waren de zwangerschapstesten. De ovulatietesten gebruik ik van testjezelf.nu. Deze zijn goedkoop en werken prima. Hopelijk kunnen we allemaal voor ons jaar rond is een positieve zwangerchapstest in handen hebben.
Veel klusplezier meiden.............we gaan er weer voor!!!!!!!!!!

Nou die ovulatietesten, geven wel meer rust. aan de ene kant omdat je nu niet de hele week elkaar aan zit te kijken van ... laten we het maar weer proberen.
Maar aan de andere kant, ik heb nog geen tweede streepje gezien, dus breekt er in mezelf weer een geestelijke crisis los, van zie je nou wel ik heb geen ei sprong.... kan niet zwanger raken enz...
Maar ik zit nu pas op dag 11 van de cyclus.
Dus hopelijk paniek om niets, maar moest het ff kwijt.

groetjes en veel succes iedereen.

Hoi Mismuppet, die tweede streep komt vanzelf hoor. Die streep is er ook maar 2 dagen en 11 dagen is echt te vroeg.
Zaterdag was er bij mij niets en zondag was de teststreep er eerder dan de controlestreep binnen een paar seconde een mega dikke streep. Dit is derde ronde met ovutesten en nog geen een keer is ie zo sterk geweest. Dus komt echt goed.......en trouwens sommige mensen hebben nooit een positieve test en zijn toch zwanger en een positieve test wil ook niet altijd zeggen dat je een eisprong hebt. Het hormoon kondigt een eisprong aan, maar het is niet gezegd dat het ei ook daadwerkelijk springt. Maar volgens mijn arts mag je er toch wel vanuit gaan dat het eitje springt vooral als je cyclus regelmatig is.
Succes en sterkte....spannende weken weer.

Terug
Bovenaan