@marianne ja ik vind dat ook extra bijzonder maakt de bevalling nog specialer. En indd gelukkig zijn we dan in goede handen dus ik neem dd rekening voor lief, en we hebben wat gespaard dus dat scheeld wel. Zou ook wel in termijnen mogen lijkt me. Iedereen denkt tot nu toe een jongetje maar ik zou even blij zijn met een meisje als een jongen echt oprecht. Ik twijfel soms over vervroegd geslacht bepaling maar denk dat ik het niet ga doen is weer 50 euro extra en diegene kan er met 15 weken ook nkg naast zitten dus word het gewoon wachten tot 20 weken kijk er wel na uit omdat ik door me vervelende kwaaltjes graag met wat positieve dingetjes besig wil zijn waaronder dus shoppen voor de baby ga woensdag me eerste zwangerschaps broek halen ik was al beetje aangekomen voor me zwangerschap dis me broeken zaten al niet zo lekker en nu pas ik al bijna niks meer door me opgezette buik verstopping en constant volle blaas dus ben blij als ik woensdag een paar fyne broeken kan scoren heb jij een hoop leuke positie kleren of valt het mee? Heb je zeg maar genoeg outfit om iedere dag in zwangerschap kleren te lopen?