Jonge aanstaande mama's

@marianne ja ik vind dat ook extra bijzonder maakt de bevalling nog specialer. En indd gelukkig zijn we dan in goede handen dus ik neem dd rekening voor lief, en we hebben wat gespaard dus dat scheeld wel. Zou ook wel in termijnen mogen lijkt me. Iedereen denkt tot nu toe een jongetje maar ik zou even blij zijn met een meisje als een jongen echt oprecht. Ik twijfel soms over vervroegd geslacht bepaling maar denk dat ik het niet ga doen is weer 50 euro extra en diegene kan er met 15 weken ook nkg naast zitten dus word het gewoon wachten tot 20 weken :) kijk er wel na uit omdat ik door me vervelende kwaaltjes graag met wat positieve dingetjes besig wil zijn waaronder dus shoppen voor de baby ga woensdag me eerste zwangerschaps broek halen ik was al beetje aangekomen voor me zwangerschap dis me broeken zaten al niet zo lekker en nu pas ik al bijna niks meer door me opgezette buik verstopping en constant volle blaas dus ben blij als ik woensdag een paar fyne broeken kan scoren :) heb jij een hoop leuke positie kleren of valt het mee? Heb je zeg maar genoeg outfit om iedere dag in zwangerschap kleren te lopen?

Ja dan inderdaad maar wachten tot 20 weken. Voordat je het weet ben je al zover! Weet je omgeving al dat je zwanger bent of vertel je dit rond 12 weken?

Snap ik! Je eigen broeken zitten dan echt niet meer lekker he. Met 12 weken had ik een elastiekje om de knoop heen, die pastte niet meer dicht toen. Met 14 weken zwangerschapskleding gehaald. Heb 4 setjes, constant wassen en drogen en maar weer aan haha.. Vind het ook zonde om meer zwangerschapskleding te halen. Tot nu toe eigen bh's nog steeds aan, alhoewel dit wel erg krap wordt.. Maar heb nog geen zin gehad om andere te halen haha.

@marianne nee iedereen weet het al bij ons ook vooral omdat wij bewust bezig waren met zwanger te worden en de familie ontzettend vaak vroeg of het al gelukt was en ik had ook geen zin om met de feestdagen eromheen te draaien waarom ik geen drankje nam. Ik ben ook niet van plan om een hele nieuwe kleding kast voor mezelf aan te schaffen wil na de zwangerschap zowiezo weer op me oude gewicht komen voordat ik aankwam en dat was 53 kilo ben toen in een jaar heel veel gaan eten en minder bewegen weeg nu 60 dus wiL uit eindelijk wel weer na de 54 zeker wel hoop dat dat straks beetje makkelijk eraf gaat hihi

Oh ja je zat natuurlijk precies met de feestdagen! Fijn dat je er dan niet om heen hoeft te draaien.

Ja idd ik hoop na de bevalling ook weer op eigen gewicht terug te komen. Maar nu eerst maar genieten. Vind het wel mooi om nu een zwangerbuikje te hebben haha! Na de bevalling zien we wel weer verder..

Wie gaat er borstvoeding geven? Ik ga het eerst wel proberen, maar wil wel zo nu en dan fles tussendoor. Als ik aan het werk weer ga, dan volledig over op flesvoeding. Zie het met mijn werk niet zitten om te gaan kolven, aangezien wij van 8 tot 1 altijd onderweg zijn van patiënt naar patiënt.

@marianne94

Ik was eerst heel stellig dat ik flesvoeding wilde geven, maar zit toch na te denken over borstvoeding. En dan ook af en toe een flesje tussendoor en ook als ik weer ga werken flesvoeding. Ik werk als mondhygienist in een tandartspraktijk en zie het ook niet zitten om daar te gaan kolven.

@DS94 precies hetzelfde hier. Ik riep altijd dat ik later nooit borstvoeding wou geven. Maar sinds ik zwanger ben, heb ik toch zoiets van ik wil het toch proberen. :) Ook al is het alleen maar tijdens mijn verlof, alle beetjes helpen.

Terug
Bovenaan