Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet nog niet precies hoe dit moet gaan als ik weer aan het werk ga en alles.. Maarja, eerst maar kijken of alles met de borstvoeding en dergelijke lukt
@manuela ik heb tot nu toe nog niks dubbel gekregen haha! Leuk vooruit zicht dat alles komt ^.^ ik ben begin februari jarig en heb zojuist vervroegd verjaardag kadotje gekregen een kinderwagen 3 in 1 van me schoonmoeder zo lief! Me vriend is op Valentijnsdag jarig 1 dag later dan mij en hij krijgt de Chicco next me wat een verwennerij! Super blij mee
Oh zeker spannend succes en geniet ervan hopelijk is alles goed ik heb vandaag de 12 weken nek plooi meeting echo gehad en bloeduitslah alles was goed gelukkig vielen helemaal buiten het risico groep
<p style="text-align: left;">Hier alles goed! As maandag 3e echo en uitslag van het bloedonderzoek dus ben benieuwd!</p>
<p style="text-align: left;">Oeh spannend ds94! Ben benieuwd! Veel succes morgen </p>
<p style="text-align: left;">Priscilla, wat fijn dat alles goed is! Zal wel een hele geruststelling zijn niet? Hoe is het verder met jou? Nog veel last van kwaaltjes?</p>
MS93 is dat ook de nekplooi meeting ? Ik had die ook met bloed onderzoek. Jaa wel beter de kwaaltjes nemen wel wat af kwa dagen dus dat is wel fijn maar ben heb nog steeds spuug dagen maar doordat ik nu echt aant genieten ben van me zwangerschap vind ik dat niet zo erg me buikje begint ookal iets te groeien waarschijnlijk gewoon me baarmoeder en darmen maar het is wel een leuk gezicht en bij jou de kwaaltjes