Jonge aanstaande mama's

Nee heb geen nekplooimeting gedaan. De vk heeft ons wel gevraagd of we dat wilden maar aangezien ik ruim buiten de risicogroep val was dat volgens haar ook overbodig.. verder gaat het goed! Niet echt kwaaltjes meer dus het genieten kan echt beginnen nu. Mn broeken beginnen ook wat strak te worden en mn bh's zijn ook te klein inmiddels hahaha. Maargoed hoort erbij! En mn vriend vind het totaal niet erg ;)

wat leuk om te horen! Ben echt heel blij voor je dat alles nu zo goed gaat en dat je eindelijk kan genieten van wat er in je buik groeit :) heb je tussendoor nog een echo of met de 20 weken pas weer? En heb je een bepaald gevoel wat het word qua meisje of jongen?

Wat fijn dat jij ook kan genieten ! Heb je al foto's gemaakt voor jezelf van je buik? Ik loop al in positie kleding omdat ik zo last van verstoppingen had paste me broeken al niet meer maar er is tegenwoordig zoveel leuks dat ik het njet erg vind. Jaa we hebben 15 februari de geslachts echo omdat we nu al best veel spullen krijgen in rose en blauw willen we niet wachten tot 20 kreeg van de week een gloed nieuw loopstoeltje knal rose haha, ben zo benieuwd wat het gaat worden nu die afspraak gepland staat. Fijn dat je niet zoveel kwaaltjes heb maakt alles toch wel makkelijker :)

Dat is al zo daar! Ben benieuwd wat jullie krijgen :) sorry voor de late reactie trouwens, helemaal vergeten te reageren.. ik zou het ook wel eerder willen weten maar mijn vriend is het er niet mee eens om er extra voor te betalen dus zal gewoon tot 6 maart moeten wachten :( ben vanaf de 12 weken begonnen met foto's nemen, om de 4 weken knip ik er een zodat ik kan zien wat het verschil is van maand tot maand. Lijkt me leuk om dat zelf te kunnen zien :)  afgelopen maandag bij de vk geweest, bloedwaardes waren allemaal goed, bloeddruk was goed, en de kleine uk was goed gegroeid! Ook heb ik het hartje horen kloppen <3 soooo in love!! Heel speciaal om te horen!

Hoe is het daar verder? Nog iets veranderd in de afgelopen 5 dagen?

Nouja dan nog een keer ik zei dat ik niet kon wachten om een kloppend hartje zelf te horen en dat het de laatste week ontzettend goed ga hoef niet meer over te geven voel me veel fitter vooral overdag heb k veel me energie das wel egt heel fyn

Jaa inderdaad vooral de eetlust en energie laten me echt beter in me vel zitten heerlijk ^.^ Jaa als het een meisje word zijn er al uit als het een jongetje word niet.. en zoals het er nu uit ziet ga dat aankomende weken ook niet gebeuren vinden allebei heel weinig jongens namen leuk en als de een eentje leuk vind vind de ander hem niks hahah en jullie ? Ga volgende week de babykamer doen schilderen behang en inruimen zin in :)

Terug
Bovenaan