Priscilla - ook ik was min of meer wel bang voor de reacties van de mensen om ons heen.. mijn moeder had er in eerste instantie ook gemengde gevoelens bij maar inmiddels is ze blij met de situatie en kan ze met trots zeggen dat ze oma word! De ouders van mijn vriend waren beide metteen heel enthousiast! Onze naaste vrienden en kennissen reageerden ook gelijk heel positief. De rest vd fam en de buitenwereld weten het ook pas sinds 12 weken. Wat zij ervan vinden moeten ze zelf weten, iedereen heeft zn mening toch wel klaar wat dat aan gaat.. daar zijn mijn vriend en ik heel hard in, het is ONS leven en WIJ bepalen hoe en wat, als je nu gaat zeuren over de zwangerschap hoef je straks met de geboorte ook niet vooraan te staan om op kraamvisite te komen.. sterker nog, mn vriend stuurt ze naar huis als ze aan de deur durven te komen haha. Neppe mensen zijn er al genoeg in de wereld!
Manuela - wat ik bedoelde met werk was of je uberhaupt werk hebt en hoeveel je nu nog werkt.. ik zit momenteel werkloos thuis, ben wel zoekende. Natuurlijk met het vooruitzicht op een groeiende buik en een uiteindelijke bevalling wil ik wel parttime gaan werken en uiteindelijk na het verlof ook parttime blijven werken. Ben echt geen type voor de hele dag thuis te zitten en elke dag thuis een beetje te poetsen oid.. ga je uiteindelijk wel terug naar parttime? En blijf je na de zwangerschap ook gewoon werken?
Manuela - wat ik bedoelde met werk was of je uberhaupt werk hebt en hoeveel je nu nog werkt.. ik zit momenteel werkloos thuis, ben wel zoekende. Natuurlijk met het vooruitzicht op een groeiende buik en een uiteindelijke bevalling wil ik wel parttime gaan werken en uiteindelijk na het verlof ook parttime blijven werken. Ben echt geen type voor de hele dag thuis te zitten en elke dag thuis een beetje te poetsen oid.. ga je uiteindelijk wel terug naar parttime? En blijf je na de zwangerschap ook gewoon werken?