Jonge aanstaande mama's

Haha als de eetlust terug is, is het lichtig goed! Ook altijd handig om energie te hebben overigens.. zeker aangezien je nu aan de babykamer gaat beginnen :) leukleuk!! Dan word het helemaal 'echt'!

Wij hebben een aantal namen opgeschreven in een schriftje en strepen zo nu en dan weer een naam weg en schrijven er weer een bij haha. Eerst weten wat het word, dan volgt de definitieve naam. Wat betreft de babykamer, die is al helemaal klaar! Dat staat er nog allemaal van mijn vriend zijn dochter uit een eerdere relatie, maar zij heeft nooit op die kamer geslapen aangezien ze vrij snel uit elkaar zijn gegaan toen de kleine er was.. de plastic zit nog om het matrasje.. het is alleen wel een kamer met roze details dus mocht het een jongetje worden maken we er gelijk een homo van! (Geintje) dan word het roze vervangen door blauw hebben we afgesproken dus dat is lekker makkelijk :)

Hahaha :p vond het wel een leuke grap , maar jullie gaan het zien bij de 20 weken echo dus? Hoelang moet je dan nog wachten? En woont de dochter van je vriend bij jullie? Wel leuk een broertje of zusje voor haar :)

Ja.. liever vandaag nog als morgen maarja de baas zegt dat ik moet wachten dus dan moet ik mn geduld maar op de proef stellen haha. Scheelt dat ik wat dat betreft wel engelengeduld heb (als je met varkens werkt/hebt gewerkt leer je dat vanzelf wel, worden alleen maar lastig als je geen geduld toont

Pff.. halve bericht is foetsie! (Die app faalt behoorlijk.......)

er kwam nog achteraan dat ik inmiddels ruim 15 weken ben dus moet nog 4,5 week wachten op het geslacht.

Zijn dochter woont bij haar moeder, ze is op zondag bij ons, dan is de papadag. Ze komt ook regelmatig even aan mn buik voelen of ze al iets voelt of ze duwt haar oor ertegen om te luisteren of ze iets hoort haha, heel schattig! Ze wil heel graag een zusje dus denk dat ze boos gaat worden als het een broertje blijkt te zijn hahaha

Hahah Awhh gaat ze van zelf wel leuk vinden een broertje. He ik heb een vraagje je aangezien net nog 2 weken duurd voor k weer bij de vk ben heb jij enig idee wat dit is? Aan beide kanten van me heup een soort lijn door lopend naar me schaam streek ik heb wat stria van mezelf door aankomen en afvallen maar daar lijkt dit niet op het lijkt een beetje op ja lastig uit te leggen k ga even proberen een foto up te loaden

Terug
Bovenaan