Jonge aanstaande mama's

Dames!

Al weer een hele tijd geleden dat ik actief was! Ontzettend leuk om te lezen dat iedereen het goed doet, dat de baby'tjes lekker groeien en de mama's en papa's lekker aan het heen en weer sjouwen zijn met baby spulletjes.

Ondertussen ben ik weer lekker opgeknapt en heb ik te horen gekregen dat ik nu nog 3 weken, ben dan precies 39 weken, te gaan heb tot de geplande keizersnede!
Elke dag zit ik met mn hoofd in de kasten om te kijken of ik alles heb haha, mega spannend!

En dames voor wie t de eerste is, de laatste loodjes zijn zoooooooo zwaar!! Tot aan 34/35 weken is t leuk, daarna wordt t afzien.. oh wat heb ik me vergist zeg!

Priscilla, ja zit niets anders op nu he haha. Had je graag geholpen hoor!

maartje, oeh wauw! Spannend! Zie je op tegen een keizersnede of maakt het je verder niet uit als het maar komt?

Maartje; wat spannend zeg!! En wat ook gek lijkt me! Precies weten wanneer je kindje komt!!  Echt iets om naar uit te kijken lijkt me! Of ga je het zwanger zijn nog missen?

Fijn dat het verder met iedereen goed gaat! Fijn dat de klachten allemaal wat afnemen!

Ik zit inmiddels in week 28 (+2), dus; Woohoo 3e trimester!! Naar mijn idee groeit m'n buik nu erg snel! Voel me haast met de dag meer walvis, Haha.

Heel spannend ja!

Nee, zie niet op tegen de keizersnede. Ik vind t wel een gek idee dat ik een koffertje met kleding meeneem en met maxicosi en baby vertrek haha!

En t zwanger zijn ga ik niet missen! Heel gezelllig dat bewegen in m'n buik maar zo'n drama van een zwangerschap.

Manuela; spannend he! 3e trimester klinkt dan ook écht zwanger. Iedereen gaat het nu zien en je merkt de echte ongemakken. En, niet vergeten, de baby ga je steeds beter voelen

Terug
Bovenaan