Jonge aanstaande mama's

Halve bericht zomaar weg..

Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Morgen weer een afspraak bij de vk. Ben benieuwd! Over 2 weekjes staat er nog weer een groeiecho gepland, dus dan krijgen we onze  kleine eindelijk weer even te zien.

Groetjes!!

Hoi mama's

hier nog een jonge aanstaande moeder. Ik ben zwanger van m'n eerste kind en het word een jongen! Ik ben 22+1 weken zwanger.. ik vind echt dat het langzaam gaat maar het schiet in elk geval op

Heey aanstaande mama's,
<p style="text-align: left;">@priscilla wat leuk!! Gefeliciteerd! Welkom bij de club die een jongetje krijgen, Haha!</p>
<p style="text-align: left;">Hier is alles goed, inmiddels de afspraak bij de verloskundige weer gehad! Ons kleine ventje lag tijdens de controle netjes met z'n hoofdje naar beneden, sterke en mooi regelmatige hartslag.</p>
<p style="text-align: left;">Ook de eerste cursusavond gehad (beetje laat begin, maar goed, beter laat dan nooit!) was gelijk de cursus over het puffen.</p>
<p style="text-align: left;">Volgen jullie ook allemaal een cursus? En waar willen jullie bevallen?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes,</p>
<p style="text-align: left;">Manuela</p>

Dankjewel manuela vind het toch wel heel bijzonder om te weten dat het een jongetje is ^.^ wat fijn dat alles goed bij jou is, ik volg nog geen cursus ben 15 weken Hoelang moet jij nog laadjes lootjes ofniet? Ik weet ook nog njet of ik überhaut wel een cursus ga volgen groetjes terug !

Terug
Bovenaan