Jonge aanstaande mama's

Ik zit inmiddels op 30+3 weken! Het gaat enorm snel! Maar moet wel zeggen dat vanaf nu iets meer de nadelen naar voren komen..

s nachts met regelmaat krampen in de benen, geen houding meer kunnen vinden s nachts om lekker te kunnen slapen.. en omdraaien voelt echt als een hele onderneming, Haha.

Maar het enorm leuke deel ervan is dat ons kleine ventje nu veel beweegt en dat dit ook heel duidelijk te merken is!

Hoe gaat het verder met iedereen? En hoe ver zijn jullie?

Awh dat lijkt me geweldig weet nog totaal niet wat me te wachten staat bij de pret echo zei de meneer dat me placenta na achter lag en ik dus de baby eerder ga voelen dan 20 weken, ben nu 15,3 en heb iedere dag wel van oh gaat het nu gebeuren en wat voel je dan? Echt nog geen idee hopelijk kom ik er snel achter moest trouwens op spoed controle omdat ze eitwitten in me urine hadden gevonden dit kan in een verder stadion zwangerschaps vergiftiging aanduiden gelukkig was alles goed hartje kleine en van my en bloed druk etc maar mag wel op extra controles komen.

Spannend allemaal he!!

Ik vind het ook wel spannend worden hoor! Aanstaande maandag mag ik weer naar de verloskundige voor een echo! Dan gaan ze de placentalocalisatie nogmaals weer doen. Tijdens de 20 weken echo was te zien dat de placenta wel wat laag lag, net wel/niet voor de uitgang.. Hopenlijk ligt de placenta nu gunstiger! Ben benieuwd!

Ben benieuwd wanneer je je kleine voor het eerst gaat voelen Priscilla!

Ohh laat je ons weten hoe het was en kan het kwaad dan dat de placenta zo laag lig? Helemaal niet bekend mee eigenlijk. Ik ben ook ontzettend benieuwd sta iedere dag op met de vraag oh ga ik hem vandaag voelen hihi lijkt me zo bijzonder! Maar tot nu toe nog niks morgen 16 weekjes we wachten geduldig af :)

Als de placenta voor de uitgang ligt, zal ik niet natuurlijk kunnen bevallen (heb ik begrepen) Maar ik zal het vandaag wel horen.. spannend!

Heb je de kleine inmiddels al kunnen voelen?

Groetjes!

Oh heel spannend ! Zou je het heel erg jammer vinden als het een keizersnede word? Ik hoor over keizersnede wel veel positieve dingen laatste tijden. Maar veel vrouwen willen het liefst natuurlijk bevallen door de ervaring. Ik heb zelf niet echt een voorkeur als alles maar goed gaat met de kleine en mij natuurlijk, jaaaaa 4 dagen geleden voor het eerst ben zo blij mee toch wel heel bijzonder hoor ^.^

Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor de echo; alles helemaal goed! Yes! ☺️

De kleine groeit ook goed, loopt nog lekker in de curve mee. Niet een hele grote baby, maar mijn man en ik zijn zelf ook niet de grootsten, dus dat past hardstikke goed, Hihi.

Ze waren het hoofdje even aan het opmeten en dacht toen wel even; WoW.. dat hoofd moet er ook nog een x uit! Even een gek realisatiemomentje zeg maar, Haha.

Priscilla; wat heerlijk dat je de kleine nu gevoeld hebt! Bijzonder he!! Geniet nog maar lekker van de bewegingen! Blijft gelukkig nog een tijdje heel leuk!

Terug
Bovenaan