Jonge aanstaande mama's

Hoi dames!

this een hele tijd stil geweest vanuit mijn kant maar ik leef nog haha. Wat leuk om te horen dat alles goed met jullie en de zwangerschap gaat! Veel jongetjes zo te lezen haha. Ook ik mag me bij de jongetjesclub aansluiten :) ben inmiddels 20+4 en ook wij krijgen een jongetje!! Zooo leuk! Voel hem ook al sinds 18 weken, ook mijn vriend heeft hem vanaf die tijd al kunnen voelen. Verder bleek wel op de 20 weken echo dat het buikje en de beentjes wat aan de kleine kant zijn dus moet a.s. vrijdag naar Maastricht voor een extra controle... hoop dat alles goed is...

groetjes!

Gefeliciteerd en welkom bij de jongetjes club haha :p je hoort tegenwoordig best vaak dat kindjes of beentjes aan de kleine kant zijn kan dit veel kwaad? Ik heb over twee weken de 20 weken echo vind het steeds spannender... mijn verloskundige zei dat er eigenlijk altijd wel wat mis kan zyn niet egt een geruststellende gedachte maar goed, spannend hou je ons op de hoogte ?

Er werd tegen mij gezegd dat het eraan kan liggen dat de uitgetelde datum verkeerd is vastgesteld.. als ik nu 19+4 ben klopt het wel volgens de maten dus daar horen we vrijdag meer over. Hoop dat het niets geks is natuurlijk! Zal wat laten weten!

jij kunt je dus nog even mentaal voorbereiden haha!

Hallo allemaal,

Volgende week woensdag word de mirena eruit gehaald , omdat wij graag zwanger willen worden ben benieuwd hoelang het gaat duren bij ons , en of het zeer gaat doen haha

Ik lees gezellig mee hier & iedereen die al zwanger is gefeliciteerd !

Greetzz

Hallo dames!!
<p style="text-align: left;">@ms93; welkom bij de jongensclub!! Leuk zeg!! Ik lees naar mij idee ook wel veel jongetjes deze periode! Spannend dat je nog een extra controle hebt! Hopenlijk niks geks!</p>
<p style="text-align: left;">Hier alles ook nog goed

Hallo dames!!
<p style="text-align: left;">@ms93; welkom bij de jongensclub!! Leuk zeg!! Ik lees naar mij idee ook wel veel jongetjes deze periode! Spannend dat je nog een extra controle hebt! Hopenlijk niks geks!</p>
<p style="text-align: left;">Hier alles ook nog goed

Fijn om te horen dat bij jou ook nog alles goed gaat manuela!

vandaag naar het zh geweest in Maastricht..  alles zag er goed uit en het was niks om ons zorgen om te maken gelukkig! Over 4 weken nog een keer terug zodat ze de groeilijn in de gaten kunnen houden, als dan weer alles goed is hoeven we niet meer terug te komen :)

hoe is het bij jullie in de buik? Ook zo'n stuiterbal in de buik zitten? Ons kleine ventje was vandaag heel opstandig met dat geduw op mn buik haha! Heerlijk gevoel!

Mijne is vrij rustig maar kan ook komen omdat ik pas 19 weken ben ik voel hem regelmatig maar vind hem zeker niet druk hihi me vriend heeft hem 1x mogen voelen :)

pff donderdag 20 weken echo begin wel echt zenuwachtig ervoor te worden nu...

Terug
Bovenaan