Jonge aanstaande mama's

Hoi Danielle gefeliciteerd!

ms93 oh wat fyn he ik mag donderdag de 10 weken echo kan je dan ookal zien of de baby beweegt of is dat nog te vroeg? Ben zo benieuwd kan niet wachten fijn om te horen dat met jou ook alles goed gaat zijn jullie wl besig met de baby kamer spulletjes kleertjes etc? Wij nog niet ik denk na de 13 weken echo dat ik op pad ga :)

<p style="text-align: left;">Ik had dus een heel verhaal getypt straks maar die is om de een of andere reden maar half erop komen te staan.. xD</p>
<p style="text-align: left;">priscilla - Qua koopgedrag voor ons kleintje heb ik nog niets gekocht. Babykamer hadden we al staan van mn vriend zijn dochter, hoeven we alleen maar een nieuwe kledingkast bij te kopen en een box heeft mijn moeder als cadeau voor ons gekocht (ik heb echt een schat van een mama hihi). Verder hebben we wel een 3 in 1 wandelwagen gekocht maar dat zijn de praktischere dingen. Ik verplicht mezelf om te wachten tot we weten wat het geslacht is haha! Ohja, een positiebroek en een buikband heb ik wel al gekocht maar dat komt omdat mn broeken al redelijk strak beginnen te zitten.. kan overigens niet wachten om kleertjes te gaan kopen!!!!! Maar het is zoveel makkelijker als je weet wat het word aangezien er weinig universele kleding is..</p>
<p style="text-align: left;">waarom heb jij met 10 weken de volgende echo en niet met 12?</p>
<p style="text-align: left;">danielle - welkom! En gefeliciteerd met de zwangerschap! Heel spannend moment die eerste echo en zo mooi om te zien!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

10 weken de termijn echo hadden ze zo ingepland voor me ik weet ook niet waarom, vanmiddag intake gesprek en na kerst had k de 8 weken echo. Oh dat is wel heel erg fijn dat je al een kamer hebt wij moeten een hoop gaan doen ben er nog nieteens over iT welke kamer de baby kamer word haha ik ben nu 10 weken maar niet echt aangekomen maar me Broeke gaan ook moeilijk dicht zit het liefst met de knoop open en ik moet ook zwangerschaps piercings halen dus ik ga denk ik eind deze maand wel pp pad voor kleding en piercings, super lief kado van je moeder! Mijn ouders en schoon ouders wachten denk ik tot de 15 weken met iets kopen gezien onze eerdere miskraam, zelf vind k net steeds moeilijker worden niks te kopen zat ook al aan een kinderwagen te denken maar blijf toch nog even geduldig wachten :)

Hallo allemaal,

Ik zie dat het hier al een gezellige groep is! Zou me graag aan het forum willen toevoegen!!

Ik ben (nu nog) 22 jaar oud en verwacht eind april mijn eerste kindje! Allemaal enorm spannend!

Mij heb altijd al moeder willen worden en vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk dat het er nu aan zit te komen.. ☺️

groetjes,

Manuela

Manuela - welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Altijd fijn om met leeftijdgenoten te kunnen praten toch haha

Priscilla - goed dat je erover begint, ik moet idd ook nog een zwangerschapspiercing halen haha. Verder niet raar bedoeld ofzo maar vond 2e echo met 10 weken wel snel snapje. Dat zal elke vk wel anders doen dan denk ik.

Terug
Bovenaan