Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

@ Decembermama,

Hoi Hoi, ja er is nog steeds niks gebeurt in de zin van een bloeding ofzo.. als er Vrijdag nog niks is gebeurt dan moet ik de VK bellen en word er een afspraak in het ziekenhuis gemaakt voor nog een inwendige echo want ik zou dan 8 weken zijn.
Ik zit op internet te lezen over 'lege eieren' er stond ook een verhaal van een vrouw die hetzelfde heeft als ik en daar zagen ze wel wat bij de 8 weken echo, dus ik blijf hopen maar het is wel erg dubbel allemaal.. wel of niet zwanger??

Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet
Bedankt voor je berichtje!

Liefs denise

Hoi,

Dnies,
Wat een moeilijke situatie meid. Ik duim voor je.

Hier eventjes in het kort hoe het hier gaat.

Onze dochter heet Jana. Ze woog met de geboorte 3610gram en is 53 cm lang.
De bevalling ging erg vlot. Met 2,5u was ze dr. Vanaf de eerste flinke wee totdat ik dr op mn buik had. Erg vlotte bevalling dus. Maar wel erg overdonderd, want had het helemaal niet verwacht. Het is uiteindelijk toch uit zichzelf begonnen. Ze zouden me eigenlijk eind van die dag willen inleiden. Dus, haha, Jana dacht, mooi niet, ik kom nu.
Het gaat goed met dr. Wel heeft ze rond het nachtuur even een huiluurtje. Dat ze het moeilijk vind te wachten tot dr fles. Maar ja, dat moet ze wel kunnen, dus vaak zijn we dan even in de weer. Maar eens ze dr flesje heeft gehad slaapt ze lekker.
Sinds gister spuugt ze ook wat na dr voeding. Vannacht en vanmorgen erg veel.
Net weer wat minder. Van kraamzorg moesten we andere fles proberen, omdat ze te gulzig drinkt. Dus heb dat net geprobeerd, ze drinkt rustiger. Maar blijkbaar toch nog iets te snel want toen ik dr neerlegde ging ze spugen. Maar misschien heb ik haar te snel neergelegd. Het lijkt er dus op dat het door dr fles komt, en niet omdat er wat mis is. Nog ff paar daagjes aankijken, anders ff naar vk bellen of huisarts.

Nou meiden, hoop dat het met jullie ook goed gaat.

Liefs

Hoi Hoi meiden!!

Allereest Bloemetje: van harte gefeliciteerd met je dochter!

Ik heb zo eens even alle berichtjes gelezen hier en dacht: hier hoor ik ook bij.
Ik ben 21 en 16 weken zwanger van ons 2e wondertje.
Ons oudste dochtertje Anne-Lynn wordt in juli alweer 3.
Allebei de zwangerschappen waren niet echt gepland, maar het is toch zeker wel van harte welkom.

Er zijn tot mijn verbazing toch wel veel jonge moeders hier op het forum zeg.

En...Denise hoe is het met jou?

Groetjes Marissa

@ Marisje
Het gaat wel goed met me, dank je!
Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak dan krijg ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor nog een inwendige echo, wel spannend hoor.
Zodra ik meer weet horen jullie het!

Liefs Denise

Terug
Bovenaan