Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hey Lydia,

Jij bent er snel weer bij...als ik het goed heb is je dochter straks nog net geen 1 als de volgende komt.
Maar wel erg leuk hoor, bij ons zal er straks (als alles goed blijft gaan) net geen anderhalf jaar tussen zitten maar had van mij ook al eerder mogen zijn maar je heb helaas niet alles in de hand.

Liefs Bianca.

Hoi dames,

Was ik ook weer.
Leuk, worden steeds meer meiden :)
Hier alles goed, vandaag weer een controle gehad. Er zit schot in de zaak nu. Hihi.
Baarmoedermond is voor de helft verstreken, klein beetje ontsluiting,1vinger. En ze hebben me gestript, in de hoop dat het nu op gang gaat komen. Nou, we zijn benieuwd. We wachten het spannend af.

Met de andere dames alles goed? Hoe voelen jullie zich?

Liefs

Hoihoi,

Ja ik was er idd snel bij, er heeft nog geen 3 maanden tussen de bevalling en de nieuwe zwangerschap gezeten. We hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het zo snel zou zijn omdat wij ruim 2 jaar en 3 miskramen er over hebben gedaan om zwanger te raken van onze dochter. Maar we zijn er erg blij mee hoor.
Nou bloemetje dan zal het nu niet al te lang meer duren waarschijnlijk. Ik ben met 41 weken en  4 dagen ingeleid, 3 keer gel ingebracht (2 keer op donderdag en 1x op vrijdag) en gestript en ze is met 41 weken en 5 dagen 's avonds om 21.23u geboren.
Dus ik verwacht morgen, heel misschien vannacht wel dat het gaat beginnen. Spannend!!!! Ik ga duimen voor je, en hoop dat tegen de tijd dat je weer wat rust heb je hier laat weten hoe het was en alles.

groetjes Lydia

Hoi dames,

Hier ben ik weer. Nog niets bezig hier.
Heb wel last van ongikrampen, harde buiken, en soms flinke krampen in mn onderrug. Ook continu zeurend gevoel in onderbuik en onderrug, maar het zet niet door. Word naarmate dag vordert klein beetje heftiger, maar ook niet veel.
Dus we blijven spannend afwachten.

Hoe gaat het met jullie?

x

Hai Allemaal

Ik hoor hier dus ook net niet meer bij ben 26 jr!
Mijn man is 29 jaar.
Mijn oudste dochter wordt in augustus 8
De middelste zoon is 3 wordt in oktober 4
en de jongste is net in maart 2 jaar geworden. (meid)

inverwachting van de 4e en ben super trots. Jongetje verwachten wij!

Ik was met me 18e zwanger en was net 19 weken toen ze was geboren.
Ben heel blij dat ik jong moeder ben geworden en zou niks anders meer willen.
Dit is waarschijnlijk me laatste zwangerschap   is wel genoeg 2 meiden en 2 jongens is me gezinnetje wel clompleet.

Ach en de vooroordelen nog maar temidden laten hahahahah.

Groetjes 4 kidz

Hallo  allemaal,
ik  ben zelf bijna 23 en mijn man is 24. We zijn 7 juli 2008 getrouwd en verwachten 31 oktober onze eerste kleine.  
Ik heb altijd al gezegd dat ik jong moeder wilde worden en dat is nu dus gelukt!

Groet,
Amber

hoi ik ben martine ik ben 24 jaar en heb al een zoon van 16 maanden.
ik ben 11 weken en  3 dagen zwanger.
mijn man is 45 (nee niet rijk echte liefde  )
ik woon in lelystad en ben danslerares van beroep, mijn man leverd spullen voor de bouw. nou ja eigelijk is het mijn vriend, ik wil niet trouwen. never.

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
xxxxx

Maak een ticker

Hallo Martine,
ik heb jouw afteller gepikt hoor, vind 'm zo mooi. Kan je zien hoe groot je kindje nu ongeveer is.
Ik ben blij dat ik zwanger ben, maar zo met de 1e vind ik het toch allemaal wel reuze spannend hoor!

Groet,
Amber

Terug
Bovenaan