Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hoi denise,

Ik hoop voor je dat je lichaam het er zelf uitwerkt, maar ik heb 5 weken terug een curretage gehad en voelde er helemaal niks van, ook later helemaal geen pijn gehad en na 3 dagen was het bloeden ook over, dus ook als je lijf het zelf niet oplost, wees niet bang voor een curretage, dat wou ik toch even kwijt!

Liefs Jen

Hoi Jen,
Heb vandaag verloskundige gebelt en die stelt voor om nog twee weken te wachten want dan ben ik acht weken dan word er nog een inwendige echo gedaan, tenzij ik natuurlijk ga bloeden dan moet ik direct bellen, opzich ben ik neit heel bang voor curetage maar die narcose enzo.. pff heb ik het niet zo op!
We wachten nog af, wel moeilijk hoor, ben ik nou zwanger of niet??
Maar goed.. ga er niet vanuit want ik zag ook niks op de echo's.

Ik hou jullie op de hoogte, en allemaal bedankt voor de reactie's!!

Denise

Ik ben 21 jaar en nu net zwanger van de tweede!

Ik vind het heerlijk om zo jong moeder te zijn! Mijn man is 25 en onze dochter word nu bijna 1 jaar! We hebben het heerlijk samen!! Kan(als iedereen zo'n geluk mag hebben) het iedereen aanraden!!

Hoi meiden,
Hier was ik weer.
Ik ben dinsdag 28 april bevallen van een prachtige dochter.
Het was een droombevalling. Eentje van een grote twee uurtjes. :)
Heerlijk dus, daar tekenen we zo weer voor, haha maar eerst maar eens tijd van dit wondertje genieten. :)

Nou dames, binnenkort weer meer.

x

@Denise, hoe gaat het nu met je?
Begrijp dat je nog ff moet wachten.....je zult wel erg gespannen zijn!
Maar er blijft gelukkig hoop, je wilt waarschijnlijk gewoon weten waar je aan toe bent.
Ik zelf vond de curetage heel erg meevallen (maar we gaan er vanuit dat het bij jou allemaal goed gaat komen) het was de eerste 2 dagen een beetje dik daar beneden maar het viel mij 100% mee.
Ik heb geloof ik een week gebloed en werdt na 5 weken weer ongesteld.
Ik blijf voor je duimen, sterkte.

Liefs Bianca.

Hey bloemetje,

Van harte gefeliciteerd met je dochter! Vertel...hoe heet ze, hoe zwaar is ze,hoe bevalt het moederschap??
Nou geniet ervan ze is zo weer groot. (mn dochter is nu 6 maanden en het afgelopen half jaar is echt voorbij gevlogen)

groetjes Lydia

Terug
Bovenaan