Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hoi dames,

Ben ik weer!
Mijn internet lag eruit vandaar dat ik er even tussenuit was..
Er is heel wat gebeurt, heb Donderdag mijn eerste echo gehad, en het was geen goed nieuws..
Ze zagen wel een vruchtzakje in mijn baarmoeder maar ze konden geen eitje vinden, een 'leeg ei' noemen ze dat, ze zei dat ik of nog te kort zwanger was om iets te zien(de echo gaf 5 weken en 6 dagen aan) of dat het fout is. Morgen om 09.45 moet ik naar het ziekenhuis voor een inwendige echo, heeft iemand dit ooit meegemaakt?

Vind het erg spannend, ik laat jullie morgen weten als ik meer weet.

Liefs, Denise

Hoi Denise,
ik heb precies hetzelfde gehad; mijn laatste menstruatie begon op 4 januari. Daarvan uitgaande zou ik dus 10 weken zwanger zijn bij de 1e echo. Daar bleek het echter heel anders te zijn: ik was nog maar net 7 weken.   Met een abdominale (buitenkant buik) echo kon de echoscopiste niks zien en toen heeft ze dus een vaginale echo gemaakt. Bij mij konden ze dus ook niet duidelijk zien of het nou goed zat of niet. We hebben een afspraak gemaakt om in week 10 terug te komen bij haar. Inderdaad even een paar spannende weken, maar gelukkig  was bij de 2e echo ons kindje goed te zien. Ik hoop voor je dat ze in het ziekenhuis wat meer duidelijkheid kunnen geven en dat het goed zit.

Liefs,
Amber

Hoi Amber, ben blij om zulke verhalen te horen, geeft me weer wat hoop dat het toch goed kan zitten.
Ik ben morgen 6 weken en 2 dagen, kunnen ze dan inwendig wel wat zien denk je?
Jij was al 10 weken, pff hop het echt, begin nu wel ebetje zenuwachtig te worden!

Bloemetje.. bedankt voor je lieve reactie!
Mijn moeder gaat ook een kaarsje branden, hoe meer hoe beter hihi hopen dat het helpt!

Ik ga zo mijn bedje in en lekker slapen, ik laat julie het morgen weten!

Liefs Denise

hallo aanstaande moeders

ik ben 24 jaar oud   ik ben zwanger van mijn 2e kindje     ik was 22 jaar toen ik voor het eerst zwanger werd mijn zoontje jeffrey is nu ruim 2.5
was niet geplant maar zeker wel welkom
mijn vriend is 29 jaar
ik ben nu 6 weken en 4
Maak een ticker
dagen zwanger

hallo.

tuurlijk mag je de ticker gebruiken hahaha daar is ie voor.

en dnies ik had precies hetzelfde als amber maar was gewoon minder kort zwanger.
late innesteling zeiden ze.

succes komt vast goed.

xxxxx

Maak een ticker

Hoi Hoi,
Nou net inwendige echo gehad, en ook daarop zien ze niks, alleen een vruchtzakje maar niks erin, waarschijnlijk is het helaas dus mis.
De verloskundige gaat me vanmiddag bellen over hoe nu verder, ik wil dat het zo snel mogelijk uit mijn lichaam gaat, waarschijnlijk word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik nogmaals een echo krijg en als ze dan weer niks zien halen ze het gelijk weg.
Vind het wel kl*te, maar probeer positief te denken..

Jullie allemaal nog een hele goede en vooral gezonde zwangerschap dames!
En bedankt voor de lieve reactie's.

Xx Denise

Terug
Bovenaan