Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

@ Denise: wat jammer zeg.. Misschien morgen toch nog iets, maar als je van het slechtste uit gaat, kan het altijd meevallen.. Heel veel sterkte iig!!

@ Bloemetje: Hoe staat het met de bevalling?? Ben je al bevallen of nog steeds niets??

Hier is het aftellen geblazen, vandaag me zwangerschapsverlof ingegaan, en het kan nu nog 4 weken duren maar ook nog 8, ben over 6 weken uitgerekend, ik hoop dat het wat eerder komt, want ben het echt wel zat, kom lucht tekort en slapen is bijna onmogelijk geworden en een dochter van 2,5 is ook niet echt rustgevend dus ben helemaal op.

Ik denk dat ik dochterlief dit weekend een nachtje naar me moeder of schoonmoeder breng om gewoon even uit te slapen, zoals het nu gaat ben ik bang dat ik instort op het moment dat de beeb er dadelijk is ... Nou ja we merken het wel.. Ben een beetje in een klaagbui vandaag sorry meiden..

Hoe gaat het verder met jullie????

Groetjes Claudia

Heey meiden!!!

Hier ook jonge moeder in spé.
Ben 21 jaar en mijn man is 25 jaar, we zijn nu 1 jaar en 7 maanden getrouwd.
Ben 22 als ons lieve kindje geboren wordt als alles goed is, op 20 augustus 2009.
Geen ongelukje hoor, echt bewust voor gekozen en we houden nu al onvoorwaardelijk van ons wondertje.
Spannend hoe het lopen gaat!!! Hoe ervaren jullie de zwangerschap tot nu toe??
Haha, en zo jong ben ik niet eens als ik jullie verhalen lees....;-) Leuk hoor....

Dnies, wat ontzettend klote meis...kan niet anders zeggen. Wat gaat er nu verder gebeuren?

(Waarschijnlijk wordt Bloemetje morgen ingeleid...Dat ze maar snel hun kindje in de armen mag houden!!!!)

Liefs Lesy.

Maak een ticker

Hoi dames,

Eigenlijk mag ik niet meer mee doen, maar doe het stiekum toch! Ik ben Jen, 26 jaar en heb een zoontje van 7 maanden. Ik vind het genieten!! Meeste van mn vrienden zijn inderdaad ook nog met hele andere dingen bezig. Alleen mn wat oudere vrienden (rond de 35) zijn al wel bezig met kids.
We zijn druk bezig voor een tweede, helaas 5 weken terug een miskraam gehad, maar we gaan er nu weer vol frisse moed tegenaan!!
Wel leuk om te zien dat er nog meer jonge moeders zijn!! Hoe vinden jullie het trouwens te combineren met werk?? Ik werk nu zelf 3/4 dagen en mn man werkt er vier.

Liefs Jen

Hallo,

Knuseljuffie, wat vreselijk een miskraam. Zoiets wens je natuurlijk niemand toe....Veel sterkte dan om het een plaatsje te geven, want leven is leven.......

Waarom beginnen jullie allemaal zo snel aan een tweede kindje? Ben gewoon benieuwd hoor.....Heb zelf gewoon zoiets van eerst maar eens 2,5 jaar genieten van de eerste, de tijd gaat al zo snel ;-) Ik denk gewoon dat je niet 100% van de babytijd kunt genieten als je alweer zwanger bent van een tweede, of zie ik dat verkeerd??

Ik werk nu 4x9 uren per week en moet toegeven dat het nu vrij zwaar wordt.
Ben al steeds uurtjes vij aan het smokkelen hahaha, maar kijken hoelang ik het volhoud.
Ik ben apothekersassistente van beroep en moet dus voortdurend staan en lopen. Gelukkig kan ik af en toe zittende klusjes doen anders is het helemaal niet vol te houden.

Liefs lesy.
23wk+4dg.

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2009 22:26:22'));

Hallo,

Knuseljuffie, wat vreselijk een miskraam. Zoiets wens je natuurlijk niemand toe....Veel sterkte dan om het een plaatsje te geven, want leven is leven.......

Waarom beginnen jullie allemaal zo snel aan een tweede kindje? Ben gewoon benieuwd hoor.....Heb zelf gewoon zoiets van eerst maar eens 2,5 jaar genieten van de eerste, de tijd gaat al zo snel ;-) Ik denk gewoon dat je niet 100% van de babytijd kunt genieten als je alweer zwanger bent van een tweede, of zie ik dat verkeerd??

Ik werk nu 4x9 uren per week en moet toegeven dat het nu vrij zwaar wordt.
Ben al steeds uurtjes vij aan het smokkelen hahaha, maar kijken hoelang ik het volhoud.
Ik ben apothekersassistente van beroep en moet dus voortdurend staan en lopen. Gelukkig kan ik af en toe zittende klusjes doen anders is het helemaal niet vol te houden.

Liefs lesy.
23wk+4dg.

Wij zijn toen ons zoontje 6 maanden was weer voor een 2e gegaan en hij was 8 maanden toen ik zwanger was.
Het lijkt ons heerlijk om 2 kinderen dicht op elkaar te hebben en ik denk niet dat je daardoor minder van je eerste kind zult genieten.
Er zal straks nog geen anderhalf jaar tussen zitten en hopelijk hebben ze veel aan elkaar.
Ik ben zins de geboorte van Tijn 2 dagen gaan werken dus kan volop van m'n kanjer genieten.
Als dit net zo'n zwangerschap word als de eerste kan ik lekker 9 maanden lang nog van alles en nog was blijven doen met Tijn want heb toen echt nergens last van gehad.

Liefs Bianca

quote: Dnies21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2009 11:55:14'));

Hoi Hoi,
Nou net inwendige echo gehad, en ook daarop zien ze niks, alleen een vruchtzakje maar niks erin, waarschijnlijk is het helaas dus mis.
De verloskundige gaat me vanmiddag bellen over hoe nu verder, ik wil dat het zo snel mogelijk uit mijn lichaam gaat, waarschijnlijk word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik nogmaals een echo krijg en als ze dan weer niks zien halen ze het gelijk weg.
Vind het wel kl*te, maar probeer positief te denken..

Jullie allemaal nog een hele goede en vooral gezonde zwangerschap dames!
En bedankt voor de lieve reactie's.

Xx Denise

Hoi Denise,

Ik heb voor de zwangerschap van m'n eerste precies het zelfde meegemaakt maar dan met de 12 echo.
Bij mij is helaas toen niet goed afgelopen en ben ik 2 dagen later gecureteert.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Bianca.

@ Decembermama: De verloskundige zei tegen mij dat we nog een weekje afwachten of m'n lichaam het zelf eruit werkt en als dat niet gebeurt moet ik ook naar het ziekenhuis hetzelfde als jou toen ondergaan.. vriendin van mij zegt dat het nogal pijnlijk is, ene kant hoop ik dat me lichaam zelf het vruchtzakje eruit werkt andere kan ook niet want je weetniet wanneer dat gaat gebeuren, ben bang dat als ik op mijn werk sta dat het ineens gebeurt ofzo.. pff!
Maar ja we wachten af, ik mag ook de VK bellen om en afspraak in het ziekenhuis te maken, ik wacht nog een paar daagjes af..

X Denise

Terug
Bovenaan