Jonge ouders

Hee @lilalau,
Ik ben begin april gestopt met de pil dus het was meteen raak. En 16 april voor de laatste x ongesteld geweest. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.. ik heb eigenlijk nog geen klachten.. ik zit nu tussen de 4 en 5 weken. Dus denk dat het nog wel komt.. heb alleen wat buikkrampen. Vind het wel spannend hoor! 
Wanneer ben jij gestopt met de pil??
@Izzy,
Leuk ook voor de 2e dus! Ervaar je het anders als toen jullie voor een eerste gingen ? 

Hoi Ilyaa en Izzy, leuk dat jullie ook meeschrijven. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap van bij jullie beide de tweede! Zeker leuk om met andere jonge moeders contact te hebben. Mijn man is ook iets ouder, ikzelf nog vrij jong met weinig jonge moeders in de omgeving. Het wordt bij mij de eerste. Ik vind het ook spannend, maar heb er ook zo ongelooflijk veel zin in!

@ilyaa
Ik ben als het goed is morgen pas 4 weken zwanger, ervaar het tot nu toe dus niet echt anders :)
@vlindertjee dankjewel jij ook gefeliciteerd!

@vlindertjee
Jij ook gefeliciteerd ! 
Ja bij mij ook weinig jonge moeder in de omgeving.  Ik zie er alleen maar voordelen aan om jong moeder te zijn! 
@izzy, ohja snap ik.. ik ben net 5 weken maar eigenlijk nog geen symptomen..

Leuk Izzy en Ilyaa. Wordt het groepje toch nog wat groter. 
Gelukkig hier de misselijkheid over, had echt te maken met mijn eisprong.
Hebben jullie wel eens last gehad van nare opmerkingen uit jullie omgeving mbt het jong zwanger worden?

@ilyaa eerst last van gevoelige borsten zo rond de innesteling. Af en toe wat misselijkheid maar verder ook niet veel.

Dankjewel meiden.
Ik ben vooral super vermoeid, ook verder weinig last. 
Ik heb nooit nare opmerkingen gehad. Maar we wonen ook al even samen en zijn getrouwd. We hebben alles al voor elkaar (studie en werk dus inkomen) en de basis is het belangrijkste denk ik. Als we het met mensen over kinderen krijgen hadden zei iedereen al snel dat ze dachten dat wij de volgende zouden zijn.
En aan wie we het zover hebben verteld is iedereen vooral heel enthousiast.
Bij jou dan Rosi?

Iljaa: jij ook van harte met je zwangerschap! Wat gaaf zeg :)! En super dat je je goed voelt:). Hopelijk blijft dit inderdaad zo.
Izzy: Wauw, in 1 keer gelukt, echt super zeg! En wat goed dat je je ook nog zo goed voelt, hoop ook voor jou dat dat zo blijft. 
Vlindertjee: merk je dat je de hele dag moe bent? Of alleen aan het eind van de dag ? 
Ik ben eind februari gestopt met de pil, vorige maand dus helaas ongesteld geworden, dus nu wachten.. Mijn NOD is 30 mei.
Bij ons verwachten de vrienden het wel , maar weten niet dat we bezig zijn.  en het gaat er ook regelmatig over als we met de hele groep zijn. Wat vlindertjee zegt, ze hebben er nogal een handje van om op te noemen wie de volgende gaat zijn die kinderen gaat krijgen . Komt ook wel omdat ik gastouder ben, dus altijd al werk met kinderen.  Ik ben daar wel een beetje klaar mee, en zeker nu wij ermee bezig zijn. Heb een beetje het idee dat sommige niet echt snappen, dat het soms ook als niet heel leuk ervaren kan worden. 

Terug
Bovenaan