Jonge ouders

Nou de helse pijnen zijn er weer en ook flink ongesteld nu. Cyclus van 33 dagen gehad dus valt me nog mee. Zit te twijfelen of ik aan ovulatie testen moet beginnen, maar ergens wil ik dat het gewoon ongedwongen blijft en geen moetje wordt. Vaak voel ik het wel, maar vind het zo lastig met die onregelmatige cyclussen.

Lilalau, goed dat je begonnen ben met foliumzuur dat is wel heel belangrijk! Hopelijk ga je een goede volgende ronde tegemoet.

Ik ben als het goed is (zoals ik het zelf dus denk) nu voorbij mijn vruchtbare periode. En bij alles ga je inderdaad denken dat het iets is, ik maak mezelf misschien wel een beetje gek nu. Dan duurt wachten ook echt lang ja en het is ook zo spannend de eerste keer ?

Rosi, fijn dat het niet zo lang duurde, natuurlijk wel jammer dat het niet gelukt is. Je kunt ook nog even afwachten en eerst nog zelf proberen en dan als het weer niet lukt dan pas overgaan op ovulatietesten?

Hi! 
Wat leuk om allemaal te lezen, ik ben zelf 21 jaar oud. En woon samen met mijn (inmiddels) man, in november 2019 getrouwd. Zijn 8,5 jaar samen, en inmiddels na 7 rondes 5 weekjes zwanger! ?

Hoi Dotje, leuk dat je ook reageert. Gefeliciteerd met dat het gelukt is! Wat zijn jullie al lang samen wow haha. Wanneer word jij 22?
Mag ik vragen welke zwangerschapstest jij hebt gebruikt?

Hoi Lilalau,
Ik voel van alles. Krampjes in me buik, me afscheiding volgde precies zoals het hoort te gaan rond je ovulatie. Maar nu is het weer meer, wat je wel eens leest over als je zwanger bent. Maar dat kan ik ook allemaal verzinnen, want bij alles denk je wat haha... Dus het is heel spannend nog een week wachten. Ik wil eigenlijk niet eerder testen, maar weet niet of ik me kan inhouden ?. 
Hoe is het met jou?

Vlindertjee; aahh opzich klinkt het allemaal wel positief dus! Maar wat je zegt je gaat je zoveel in je hoofd halen en denkt bij alles, zal dit het zijn.. had ik ook vorige maand inderdaad. Ik hoop het zoo voor jullie!
Ik ga weer richting mijn ovulatie, de app zegt 16 mei de piek, maarja zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Dus heb mij maar voorgenomen het ruim te nemen dit keer, haha. 
Sterkte met wachten! Hopelijk hou je het vol tot je nod, ik las dat voor je nod testen heel teleurstellend kan zijn, terwijl het ook positief kan zijn als je na je nod test. 

Ja ik hoop het ontzettend, echt heel spannend. Nog een week wachten, ik ga namelijk toch maar wachten tot mijn NOD. Ik probeer mezelf ook niet te gek te maken...
Ja verstandig om het ruim te nemen, alvast heel veel succes ?.

Terug
Bovenaan