Jonge ouders

Vlindertjee: ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Mijn eisprong zou nu ongeveer 8 dagen geleden zijn geweest. Nu valt me net op dat ik dus een soort zeurende krampachtig iets voel i mn onderbuik. Maar ik denk bij elk pijntje in mn buik dat het misschien wat betekent. Moet wel zeggen dat het nu jets anders voelt maar ben bang dat ik mezelf voor de gek houd. Ik wacht als het me lukt een dag of misschien 2 tot na m'n NOD met testen. Zo moeilijk om te wachten! 
Lialalau: inderdaad ruim nemen. Heb ergens toch ook een beetje het idee dat ik het niet ruim genoeg heb genomen. Maar we gaan het zien, wel weer spannend een nieuwe ronde. 

Hey dames!
Leuk dat jullie je verhalen hier delen! Willen jullie misschien bij een groepsapp met nog meer (aanstaande) jonge moeders? Mail je telefoonnummer naar dit speciaal aangemaakte emailadres ooovn98@gmail.com
Misschien is het fijner om hier onze ervaringen te delen? 

Tot snel! 

Annemoon, Ja erg hè. Ik hoop dat het klopt wat ik denk, maar je kan ook misschien overdrijven omdat je het zo graag wilt. Maar we kunnen alleen afwachten. Ik denk dat mijn NOD donderdag is, dus dan ga ik testen... Goed als je nog kan wachten. Wachten is zo moeilijk. Maar het komt dichtbij! Succes nog en laat je het weten?

@linn, ja een goed idee en is ook makkelijker om even te reageren. En als je er even geen zin in hebt kun je hem altijd dempen natuurlijk. 
@vlindertjee, ja klopt. Ik denk dat het vooral de eerste ronde ook erger is omdat je niet weet wat er allemaal vals alarm is en wat niet.

Hoi Annemoon, klopt je weet het niet. Bij elke vrouw en elke zwangerschap kan het ook weer anders zijn, dus het is sowieso lastig wat klopt of niet.
Maaaaar ik heb meerdere zwangerschapstesten gedaan gister en vandaag en ze zijn allemaal positief! Ik ben dus zwanger ?. Het is echt ongelooflijk, het is onze eerste ronde, we zijn zo blij!

Hoi Annemoon, klopt je weet het niet. Bij elke vrouw en elke zwangerschap kan het ook weer anders zijn, dus het is sowieso lastig wat klopt of niet.
Maaaaar ik heb meerdere zwangerschapstesten gedaan gister en vandaag en ze zijn allemaal positief! Ik ben dus zwanger ?. Het is echt ongelooflijk, het is onze eerste ronde, we zijn zo blij!

aaaahhhh wat super zeg!!! Van harte met je zwangerschap!!!
Super blij voor jullie, en inderdaad in 1 keer raak!!
Alle dingetjes wat je voelde waren dus toch echt de zwangerschap! 
Wanneer was je nod, gister? 

Dankjewel Lilalau! Wat bijzonder dit, ik voel me zo gelukkig ?.
Mijn NOD is morgen donderdag denk ik. Dus dan test ik vrijdag nog voor het laatste en als het dan weer klopt ga ik een verloskundige bellen denk ik!

Terug
Bovenaan