Jonge ouders

Wat leuk Lilalau! Zou wat zijn, allebei tegelijk!
Dankjewel Vlindertjee! Hoe voel je je?
Ps. Zitten jullie in die groepsapp? Ik krijg geen gehoor op dat genoemde emailadres.

Ah lief vlindertjee dankjewel:)
Jaa dat zou toch echt heel leuk zijn Rosi. 
Nee ik zit niet in die groepsapp, vind dit wel leuk zo, en niet teveel.

Rosi, ik voel me best goed. Ik ben alleen erg vermoeid, maar niet gek als je lichaam keihard werkt om een mini me te maken haha.
Ik zit niet in die groepsapp. Ik vind het prettiger om met een kleine groep contact te hebben dan heel veel. En ik wil ook eerst de echo hebben gehad daarvoor.

Wat bizar eigenlijk dat je al zo snel symptomen kunt krijgen.
Ik ben nu al een paar dagen mega misselijk, heb gisteren/vandaag de eisprong ongeveer. Normaal altijd veel buikpijn rond die tijd, alleen deze keer in plaats daarvan dus misselijkheid. Bah...

Rosi, Ja als je erover nadenkt dat je lichaam keihard werkt vanaf moment 1 is het natuurlijk niet zo heel gek.
Vervelend die misselijkheid. Hopelijk is het snel over. Succes nog!

Hey Dames, Het onderwerp jonge ouders sprak mij aan.  Ik ben zelf 24 en zwanger van ons tweede kindje. Gister een positieve test gehad. We zijn super blij!! Mijn vriend is 10 jaar ouder dan ik en we wonen nu 4.5jaar samen met onze dochter van net 3.  Ik vind het allemaal heel erg spannend om weer zwanger te zijn en ik mis vooral contact met mede zwangere die ook 'jong moeder' worden of zijn.  Hoe is het met jullie ??     

Hee, wat leuk dat je ook meedoet met dit forum.:) en natuurlijk van harte met je zwangerschap! Hoe voel je je:)? Waren jullie lang bezig voor een 2de als ik vragen mag:)
Rosi; ben je nog steeds zo misselijk of is het al minder ? 
Hier inmiddels op het wachtbankje, deze maand achter gekomen dat ik mijn ovulatie heel goed kan merken aan m’n slijm. Leuk dat je zo eigenlijk super veel leert over je lichaam. 

Hoi meiden! Ik zit al een tijd mee te lezen en meld mij ook eens aan :) ik ben 22 jaar en al 2 jaar getrouwd. Heb een zoontje van 16 maanden oud en ben nu, als alles daarbinnen goed zit in verwachting van de 2de! 

Terug
Bovenaan