Jongen, meisje of geheim?

Nog 2 weekjes..... ff volhouden dus!!

Dat van dat haar klopt in mijn geval dan wel (toeval).

Bij onze dochter had ik een hele dikke vole glanzende bos en nu zit het voor geen meter, is het constant vet en valt er veel haar uit..

Pijnlijk tandvlees had ik vooral bij dochter lief.

Groetjes!

Hoi,

Wij hebben afgelopen vijdag de 20 weken echo gehad. We weten ook wat het wordt, maar dit blijft een geheimpje voor ons samen. Al zal dit wel heel moeilijk zijn. Je hebt al snel je mond voorbij gepraat.

Wij gaan het aanstaande donderdag weten!
(20 weken echo)
Ben zo nieuwsgierig he?
Wij willen het ook proberen voor ons te houden...Ben benieuwd hoe lang ik het volhou!

Wij weten het ook maar we houden het nog geheim.

Ik had wel zo ´n gevoel want ik had over het geslacht gedroomd.

Verder heeft ons kindje een structuur in het hartje en dat houd in dat er een soort balletje in het hartje is maar het kan helemaal niet kwaad zei ze het is hetzelfde als een cyste in de hersens maar het baart me toch zorgen dus ik bel morgen nog even de verlos.

wij wilden het heel graag weten, maar helaas: ons kindje lag met z'n beentjes tegen elkaar waardoor we niets van het geslacht konden zien..!
Met 30 weken krijg ik een extra echo, dus wie weet dat het dan alsnog lukt! Ik hoop het!

Nou ik had gister weer een afspraak met mijn gyn. En dus ook weer een echo gehad. Hij kon er nog steeds niet iets met zekerheid van maken.. Maar hij dacht nu met 80% te vertellen wat het was. Dus daar gaan we dan maar van uit.. Misschien dat we in deze weken toch nog een 3d pretecho laten maken en dan kijken we nog wel een keer. Maar voor nu houd ik me aan de 80% en we zijn er echt heeeeel blij mee.

Groetjes

hey sacha,

ja, de meesten willen het toch wel weten he?
de kraamhulp die ik bij mijn zoontje had, vertelde dat ik haar eerste klant in ruim een jaar was  die het het geslacht niet van te voren wist!  
maar goed, voor beiden valt wat te zeggen.
het praktische aspect qua inkopen en namen enzo snap ik ook wel.
aan de andere kant, het maakt me gewoon echt niets uit!
ik weet nu hoe leuk een zoontje is, dus als het weer een jongen wordt: geweldig! en een meisje lijkt me ook helemaal leuk omdat het waarschijnlijk weer heel anders is en helemaal nieuw allemaal!
en neutrale spullen en kleertjes  zijn ook makkelijk te vinden. en als het een meisje is kopen we in de eerste weken gewoon nog wat meisjeskleren erbij.

nou, veel geluk allemaal!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Terug
Bovenaan