quote: mama_in _amsterdamzuid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 14:43:24&apos
);
dag dames,
ook wij hebben gisteren de 20-weken-echo gehad.
was eerlijk gezegd behoorlijk zenuwachtig, al zei mijn gevoel dat het allemaal wel goed zat.
en gelukkig bleek dat te kloppen!! alles zit op en aan ons kindje, echt een geruststelling! nu kan ik echt ontspannen van de rest van mijn zwangerschap genieten!
net als de vorige keer hebben we bij de echo onze nieuwsgierigheid weten te bedwingen en niet meegekeken toen de gyn in de buurt van de geslachtsdelen ging kijken. hij vertelde wel dat ook op dat front alles er normaal uitzag, maar wat het is weten we dus niet! wel een gel idee dat hij het dus wel weet
ben echt blij dat we onze nieuwsgierigheid niet hebben laten winnen, want ik vond het vorige keer zo leuk om pas na de bevalling te weten wat het was (nl. een jongetje). dus nog een week of 19 geduld voor ons!
heb vandaag wel alvast een schattig eerste pakje gekocht, wit broekje + vestje met of een lichtblauw of een lichtroze mutsje. ik neem gewoon allebei de mutsjes mee naar het ziekenhuis en dan merken we daar wel welke er op gaat en welke ik aan een vriendin moet gaan geven.
voor iedereen die binnenkort de echo heeft: veel succes & geniet ervan!
We zijn in de minderheid hè?! Dat we het nog niet willen weten. Ik vond het idd ook een heel gek idee dat de echoscopiste het wel wist. Zij liet ook los dat het 'geslachtsorgaan' er normaal uitzag, haha. Toch wel een geruststelling. Een heerlijk gevoel dat de echo er goed uitzag. Garanties heb je natuurlijk niet, maar het maakt de tweede helft van de zwangerschap wel onbezorgder. En nu lekker speculeren wat het wordt en bij de omgeving peilen wat zij denken. Bij Hyves kun je zelfs een poll plaatsen. De meerderheid voorspelt bij ons een jongen...we gaan het zien in augustus. Een mooi cadeautje voor na de bevalling.
Fijne zwangerschap!
Groetjes Sacha