Jongen, meisje of geheim?

quote: sabitoch reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 13:27:01'));

Hoi meiden,

Volgende week ben ik aan de beurt voor de 20 weken echo. Ik hoop dat ze het zien, want ze gaan er niet meer naar op zoek hoorde ik. Klopt dat?

Bij ons was het één van de vaste onderdelen die ze standaard onderzoeken om te zien of het er allemaal ok uit ziet net als de hersentjes, het hartje en de rest...

groetjes

Inmiddels hebben we onze vrienden en ouders al ingelicht dus ik kan het nu wel vertellen!
Onze dochter krijgt een broertje!!!!

Keihard gebrult bij het echo bureau, gewoon alleen al om te zien dat het een gezond kindje is.. (tot zo ver)!

Kloppen de uitkomsten van jullie echo's nog een beetje met het gevoel dat je er bij had?
Bij mij dus wel, maar ja.... dat durfde ik niet te hard te zeggen met al een meisje hier....

Groetjes!

Ik ben onderhand wel erg nieuwsgierig hoor.
Volgende week vrijdag (3-4) heb ik mijn 20-weken-echo en als ze het kunnen zien en willen kijken (ik weet niet of het standaard bekeken wordt bij ons in het zkh (Elisabeth in Tilburg) of dat ik er extra naar moet vragen), wil ik het graag weten.
Uit nieuwsgierigheid en om praktische redenen.
Maar of we het dan aan de ouders/familie vertellen weet ik nog niet.

Hetvalt me op dat het merendeel zelfs op het forum verteld wat het geslacht is.
Leuk voor ons hoor, haha. Ik vind het heel leuk om te lezen 'wat' jullie krijgen.

Maar wat mezelf betreft, ik weet ook niet of er mensen mee lezen die me
kennen enzo....

Manda

quote: mama_in _amsterdamzuid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 14:43:24'));

dag dames,

ook wij hebben gisteren de 20-weken-echo gehad.
was eerlijk gezegd behoorlijk zenuwachtig, al zei mijn gevoel dat het allemaal wel goed zat.
en gelukkig bleek dat te kloppen!! alles zit op en aan ons kindje, echt een geruststelling! nu kan ik echt ontspannen van de rest van mijn zwangerschap genieten!
net als de vorige keer hebben we bij de echo onze nieuwsgierigheid weten te bedwingen en niet meegekeken toen de gyn in de buurt van de geslachtsdelen ging kijken. hij vertelde wel dat ook op dat front alles er normaal uitzag, maar wat het is weten we dus niet! wel een gel idee dat hij het dus wel weet
ben echt blij dat we onze nieuwsgierigheid niet hebben laten winnen, want ik vond het vorige keer zo leuk om pas na de bevalling te weten wat het was (nl. een jongetje). dus nog een week of 19 geduld voor ons!
heb vandaag wel alvast een schattig eerste pakje gekocht, wit broekje + vestje met of een lichtblauw of een lichtroze mutsje. ik neem gewoon allebei de mutsjes mee naar het ziekenhuis en dan merken we daar wel welke er op gaat en welke ik aan een vriendin moet gaan geven.  
voor iedereen die binnenkort de echo heeft: veel succes & geniet ervan!
We zijn in de minderheid hè?! Dat we het nog niet willen weten. Ik vond het idd ook een heel gek idee dat de echoscopiste het wel wist. Zij liet ook los dat het 'geslachtsorgaan' er normaal uitzag, haha. Toch wel een geruststelling. Een heerlijk gevoel dat de echo er goed uitzag. Garanties heb je natuurlijk niet, maar het maakt de tweede helft van de zwangerschap wel onbezorgder. En nu lekker speculeren wat het wordt en bij de omgeving peilen wat zij denken. Bij Hyves kun je zelfs een poll plaatsen. De meerderheid voorspelt bij ons  een jongen...we gaan het zien in augustus. Een mooi cadeautje voor na de bevalling.
Fijne zwangerschap!
Groetjes Sacha

Gabrielle, wat leuk een jongen!!!!! Weer iets heel anders.
Wij weten nog steeds niet wat we krijgen. Of tenminste niet met zekerheid. En ik heb al een echo naar de 20 weken echo gehad en nog geen zekerheid. Of beter gezegd, ze weten het echt niet! hahaha

Daarom begin ik de mensen die er voor kiezen om het geslacht niet te willen weten, erg goed te begrijpen. Die spanning is echt leuk!!!!

Maar wij willen het toch nu wel weten, want anders klopt de kamer niet! hahah

hoi,
wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad.
het was allemaal goed, was een flinke baby.
wij krijgen een meisje, leuk!
we hebben al twee dochters, dus dachten we het word een jongen.
maar nee hoor.
wij vinden het geweldig en de naam hebben wij nu ook.

verder gaat alles heel goed.
groetjes niek

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 15:46:25'));

Gabrielle, wat leuk een jongen!!!!! Weer iets heel anders.
Wij weten nog steeds niet wat we krijgen. Of tenminste niet met zekerheid. En ik heb al een echo naar de 20 weken echo gehad en nog geen zekerheid. Of beter gezegd, ze weten het echt niet! hahaha

Daarom begin ik de mensen die er voor kiezen om het geslacht niet te willen weten, erg goed te begrijpen. Die spanning is echt leuk!!!!

Maar wij willen het toch nu wel weten, want anders klopt de kamer niet! hahah

Dank je wel, wij vinden het ook fantastisch!!

Jullie nog even succes met de spanning en geniet nog maar even van de onwetendheid. Wat zegt je gevoel?

Groetjes G.

Mijn gevoel neemt een loopje met mij, geloof ik.. hahaha
Eerst dacht ik heilig dat het een manneke zou worden.
Maar omdat mij zwangerschap in zoveel opzichten anders is, begon ik te twijfelen. Ik weet wel dat het niks zegt, maar toch.
- bij de eerste was ik niet moe of misselijk en voelde alle dagen, helemaal geweldig!!!
- Ik had erg vet haar en mijn tandvlees had er ook onder te lijden.

Nu was ik de eerste weken wel misselijk en best wel een beetje moe. ( dat is nu alllemaal voorbij hoor) Maar ik heb nu super glanzend haar en een super gebit??? Snap jij dat nou?

Dus zodoende ging ik twijfelen. Maar nu dat ik het weer voel bewegen enzo, denk ik toch aan een manneke, wat ik trouwens echt heeeeel leuk zou vinden. Al vind ik meidje ook wel leuk! Heb eigenlijk niet een voorkeur, zoal ik dat bij de eerste had. Ik vind alles goed!!!!

Zo heel verhaal geworden, maar wat ik eigenlijk zeggen wil, is dat mijn gevoel het dus ook niet weet!! We moeten nog 2 weken wachten

Groetjes

Terug
Bovenaan