Juli 2018 uitgerekend

Omdat ik veel last heb van kramp, heb ik vandaag toch maar even de VK gebeld.
Zolang er geen bloed bij gepaard gaat, is er geen reden om zorgen te maken.
Omdat ik in augustus een miskraam heb gehad, kan het goed zijn dat mijn baarmoeder extra reageert op prikkels van de zwangerschap.
Geen reden tot zorgen dus. Misschien helpt het de gemoedsrust van de andere dames met erge krampen ;-)

Omdat ik veel last heb van kramp, heb ik vandaag toch maar even de VK gebeld.
Zolang er geen bloed bij gepaard gaat, is er geen reden om zorgen te maken.
Omdat ik in augustus een miskraam heb gehad, kan het goed zijn dat mijn baarmoeder extra reageert op prikkels van de zwangerschap.
Geen reden tot zorgen dus. Misschien helpt het de gemoedsrust van de andere dames met erge krampen ;-)

Dankjewel allemaal, iedereen ook van harte gefeliciteerd. Zo spannend allemaal!

Lisanne bedankt door deze ervaring te delen. Ook ik heb ik augustus een miskraam gehad en heb nu erge last van krampen waar ik me alweer druk om maakte...

22 november de eerste echo! 

Groetjes Manon

Dankjewel allemaal, iedereen ook van harte gefeliciteerd. Zo spannend allemaal!

Lisanne bedankt door deze ervaring te delen. Ook ik heb ik augustus een miskraam gehad en heb nu erge last van krampen waar ik me alweer druk om maakte...

22 november de eerste echo! 

Groetjes Manon

Ik ben ook Juli 2018 uitgerekend, als het goed is de 11e.  1 December pas de eerste echo... Wachten duurt lang! 

Hi dames,
Hier ook een positieve test. 
Als het goed is 19 juli uitgerekend ?
Allen gefeliciteerd.
Wanneer hebben jullie het echo centrum gebeld? 
Groet Lee

Wij hadden op vrijdag avond een eerste positieve test, toen op zondag de tweede positieve test en die maandag ochtend (gelijk om half negen natuurlijk) de gynaecoloog gebeld voor een echo. Ik had op moment van bellen mijn 6e NOD dag..  

Terug
Bovenaan