Juli 2018 uitgerekend

Fijn dat jullie die buikkrampen herkennen.
Mies: hou maar op! In slaap komen kom ik makkelijk val als een blok in slaap maar inderdaad het wakker liggen in de nacht in combinatie met buikkrampen is zo vermoeiend! In de ochtend het idee alsof gewoon niet heb geslapen.
Ik ga het zo toch maar alvast op het werk vertellen daar ik vrijdag al gesprek heb en volgende week vrijdag de echo. De afspraken vallen allrmaal onder werktijd. Gelukkig over 3 weken werk ik nog maar 3 dagen ipv 5 dus dan kan alles er rond om heen gepland worden.
Ben zeer benieuwd hoe ze reageren daar ik nog maar net een andere baan heb

Gefeliciteerd dames!

jolanda wat vervelend! Hopelijk is dit alleen maar een beetje ochtendmisselijkheid deze keer.
mijn zusje heeft beide zwangerschappen Hg gehad en moest beide keren een sonde hebben voor bij voeding. Ik ben zo bang dat ik dat nu ook krijg! Ook ik ben wel al misselijk. Maar hoop ook echt dat ik het oversla.

wie moet ik een berichtje sturen voor de fb groep? Ik ben niet zo vaak op dit forum aangezien het op Mn mobiel echt k werkt ?

Ik hoop morgen een positieve test te kunnen doen!
Ik ben dan halverwege juli uitgerekend volgens mn eigen berekeningen.
Mn dochter is echter 9 weken te vroeg geboren en ik heb 1 op 4 kans dat het me weer over komt, ik hoop natuurlijk van niet.
Alle zwangere mama's gefeliciteerd!!
Super leuk om iedereen zn verhalen te lezen hoe ze het allemaal ervaren en de spanning en die we bijna allemaal hetzelfde hebben.

Hoi dames, 

Ook hier een positieve test vanochtend. 
Volgens mijn berekeningen precies 4 weken en 16 juli uitgerekend
Net het ziekenhuis gesproken hoor vanmiddag wanneer ik een echo heb.
Ik ben door middel van clomid zwanger geraakt en heb in augustus een miskraam gehad. Dus ben gigantisch gespannen en zenuwachtig.
Hopen dat het deze keer goed gaat. 
Boomerang, zat je ook in de groep van uitgerekend in maart 2018?

Groetjes Manon 

Hi Manon, dat zou kunnen ja! Leuk je hier dan weer te spreken! 
De dagen tot de echo kruipen voorbij voor mijn gevoel. Maar de dag komt vanzelf.

Hee Manon gefeliciteerd!
Ik heb ook clomid gebruikt en een miskraam gehad. Ben toen overgegaan op hormoon injecties.
Ik hoop dat deze zwangerscheap goed verloopt je!

Yeaaah vanmorgen positieve test gehad! Nu wachten tot ik kan bellen met de vruchtbaarheidskliniek en ze me doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een echo! Als het dan allemaal klopt en goed zit dan verwachten we ook in Julie ons 2e kindje

Terug
Bovenaan