Juli 2018 uitgerekend

Hallo allemaal,
Ik ben volgens mijn berekeningen 24 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Ik vroeg mij af wanneer (hoeveel wkn)jullie de verloskundige bellen voor een afspraak? En is dit gebonden aan je woonplaats of mag je dit volledig zelf bepalen?

Groetjes

Hoi Annabos,
Ik heb de dag nadat ik erachter kwam gelijk de verloskundig gebeld, op dat moment was ik ook al 5 weken. Volgensmij mag je dit zelf bepalen, ik heb een verloskundige uit een dorp verder gebeld.

Groetjes Anouk

Vanmorgen weer een echo gehad. Ik was volgens de metingen nu anderhalve week verder dan vorige week maandag dus zit weer op de termijn die ik zelf dacht. Nu 7 weken en 4 dagen. Alles was goed dus weer even gerust gesteld maar merkte vorige week ook dat dit in de loop van de week weer afzakt. Ik was vanmorgen blij dat ik de echo had. Mag nu volgende week maandag weer. Blij dat ik zo vaak mag komen!

Goede morgen mommy's to be,
Ik heb afgelopen vrijdag positief getest... Super blij maar ook heel erg bewust dat het niet goed kan gaan. Voel me zo onzeker? Wie herkent dit ook?
Heb niet heel veel last van kwaaltjes, allen gevoelige borsten en tepels, krampjes en sinds vanmorgen misselijk na het eten en honger gevoel. Ook de verloskundige gebeld en 8 december een afspraak... Denk dat ik eind juli uitgerekend ben...

Groetjes Anouska

Hi Shamira, ja hier ook. Ik voel me met vlagen ontzettend belabberd. Lijkt dan net of ik griep heb, moe koud misselijk. Ik moet steeds eten want zodra mijn maag leeg is wordt ik misselijk. Maar dat wil niet altijd zeggen dat ik al honger heb. Ik ben echt doodmoe en snachts heb ik de meest nare dromen echt bizar.

klopt heb ik ook. zelfs zo erg dat het mij niet lukt om mijn studie te volgen. t word ons eersrte kindje en weet ook niet wat ik de komende maanden nog kan verwachten maar vind er op dit moment niet veel meer aan eigenlijk.
ik lig echt het liefst de hele dag in bed te slapen want dan gaat het wel.
maar zodra ik wakker ben voel ik me zo ziek.

Hoi shamira,

Ik ben ook echt heeeeeel beroerd geweest!! Ziek thuis moeten blijven van het werk. Ben nu 6 weken en 5 dagen en het hele ziekzijn gevoel en misselijkheid trekt nu weg! Hoop dat het ook weg blijft! De hevige buikpijnen snachts nu ook zo goed als weg, alleen zaterdagnacht nog hevig gehad. Ik mag vrijdag voor de 2e echo :) Zo spannend om te zien of de kleine babe goed groeit!

Terug
Bovenaan