Juli 2018 uitgerekend

Hi meiden,

Ik durf eindelijk iets plaatsen in dit topic. MAAR ik ben dus zwanger, whoehoe. Volgens mijn berekeningen nu 4+1. Gisteren NOD gehad, maar wel al 6 dagen een steeds positiever wordende test. Vandaag zelfs bijna net zo donker als de controle streep! Ik ben waarschijnlijk rond 30 juli uitgerekend. Super spannend allemaal.. Voel me gelukkig prima, geen gekke kwaaltjes af en toe misselijk en buikkrampen.

Gefeliciteerd Saartje! Leuk hoor!

Shamira ik las jouw nieuwe topic. Als je je echt zo naar voelt moet je misschien even een verloskundige om raad vragen denk ik. Ik ben ook echt lamlendig en ziek maar kan wel eten en heb ook geen ondergewicht. 
Heb je al van die Maria biscuitjes geprobeerd te eten? Ik kan namelijk niet zo goed tegen uitgesproken smaken. Als ik misselijk wordt eet ik zon biscuitje of twee. Doordat je dan iets in je maag hebt zakt bij mij de misselijkheid wat af en dan kan ik iets eten.

Afgelopen maandag echo gehad bleek dus al 7 weken en 1 dag te zijn. Mag 4 december weer super blij vriendje lief was bij mij want was in de middag hij werkt tot 10 uur in de ochtend dus kwam goed uit voor hem. Ben 8 juli wat uitgerkend ipv 9 juli. Wat ik me nu wel afvraag is ik heb dus 3 oktober mijn eisprong gehad en dag er na had ik een soort menstruatie helder rood maar zonder die klonten zeg maar was dat een innesteling of iets anders? Dit word mijn eerste kindje voor mijn vriend is het een ander verhaal. Bij echo zelf heb ik noet gehuild eigenlijk pas later in de avond begon het door te dringen. Heb wel elke keer als ik mijn bh aan heb dat het redelijk pijn doet maar niet te pijnlijk ben altijd blij als ik thuis ben dat ik em uit kan doen.

Liefs,
Kimberley

Hoi allemaal,
Ik heb 28 november mijn eerste echo en verwacht 
ook ergens in juli ons eerste kindje. Ik ben ontzettend
blij omdat het bij ons 4,5 jaar geduurd heeft, maar
ook enorm onzeker! Heb de eerste weken veel buikpijnen
gehad en zere borsten. Ook met regelmaat maagzuur, maar 
Ik merk hoe gezonder ik eet hoe minder zuur ik heb.
De ene dag heb ik bijna geen buikpijn en de andere dag
weer wat meer. Niet zo erg dat ik verkrampt en volgens de 
dokter hoort het erbij, maar als ik dan een dag met veel
buikpijn heb voel ik me toch onzekerder. Vandaag nog
Geen zere borsten gehad en ook dan maak ik me zorgen.
Wordt soms gek van mezelf. Herkennen jullie dit?

Groetjes Lieke 

Hoi Lieke,

Super herkenbaar! Het wisselt bij mij ook per dag en de ernstige scenario's gaan door mijn hoofd. Maar tijdens het eerste telefoongesprek met de vk zei ze zolang je je goed voelt en geen bloedverlies hebt moet je gewoon genieten, kwaaltjes komen vanzelf of vallen bij jou gewoon mee. En zelfs bloedverlies betekent niet gelijk iets ergs, maar dan moet je gewoon langskomen voor een echo. Ik vond het een zeer fijn gesprek, en mag vanzelf nu 1x per dag even zorgen hebben en voor de rest moet ik gewoon proberen te genieten.

Jeetje wat typ ik slecht vandaag: ik bedoel met de laatste zin dat ik dus een keer per dag van mezelf even zorgen mag hebben, maar verder niet.

Terug
Bovenaan