Juli 2018 uitgerekend

Hoi Saartje,
Ik snapte de laatste zin ?.
Fijn om te horen! Ik woon in België dus heb eerst
de echo en een dag later een eerste afspraak met
de vroedvrouw dus krijg dan hopelijk meer info en
kan dan gericht bellen, denk ik, indien ik vragen heb.
Voor nu kreeg ik vanaf de afdeling gynaecologie inderdaad
te horen dat ik zolang in geen enorme buikpijnen heb en
bloedverlies, ik mezelf geen zorgen moest maken.
Mocht ik wel over de grond gaan van de buikpijn dan kan
Ik meteen maar de spoed rijden. Ik ben nu ongeveer in mijn 8st week
Dus de kans dat het mis gaat wordt met de dag een stuk
kleiner. Toch kan ik niet wachten het hartje te horen voor de zekerheid ☺

Dat is waarschijnlijk een ovulatiebloeding Kimberly Gerits’ niks ergs. Innesteling is pas minimaal 6 dagen na eisprong minimaal. Dan kun je een innestelingsbloeding krijgen’ maar dat hoeft niet dat is maar bij 1/5 vrouwen.

Hoi allemaal, 

Net in het ziekenhuis geweest voor de 1e echo. 
Ik had zelf berekend rond de 6 weken te zitten en dat kwam overeen!
Het hartje klopte goed en zag er voor nu goed uit. Jeetje wat zijn wij opgelucht zeg. Bij de vorige zwangerschap in juli gingen we met 8 weken voor een echo en bleken toen maar 6w2d te zijn met een slecht kloppend hartje. En bij de volgende echo was het hartje gestopt met kloppen en vruchtje niet meer gegroeid. 
Voor ons nu dus een hele opluchting dat ik zover ben als ik dacht en het hartje goed klopte. 
Ik heb ook weinig symptomen, alleen héél veel plassen, wat moe en met vlagen misselijk. Bij mn vorige zwangerschap erge zere borsten maar nu bijna niet...is dus echt bij iedereen anders!

Groetjes Manon

He allen. 
Wat een mooi nieuws allemaal! Ik heb afgelopen
zaterdag een positieve test gehad. Ben rond 26 juli
Uitgerekend. Van ons derde kindje. Wat ontzettend spannend weer allemaal. 
Hhoe voelen jullie je? 

Groetjes!

@ Lieke; beetje dezelfde informatie dus, dat is fijn! 8 weken.. dat is inderdaad alweer een stap verder. Ik ben nu 4,5 week, dus nog heel spannend. Krijg de eerste echo met 6+3, dus hoop dan een goed kloppend hartje te zien:)

@ Manon; gefeliciteerd! Wat een nare ervaring heb je meegemaakt. Ik ben daar ook zo bang voor... je leest het zoveel. Maar dat komt denk ik ook omdat ik te gericht zoek naar ellende op internet. Ik heb verder ook geen hele heftige symptomen.. beetje buikkrampen ene dag meer dan de andere, met vlagen wat misselijk en aders lopen over mn borsten.

@ Lio; jij ook gefeliciteerd! Zeker spannend :)

Vandaag getest met een CB digital. Omdat ik weinig symptomen heb en mijn  borsten alweer minder pijn gaan doen, werd ik zo onzeker! Maar CB gaf netjes Zwanger 3+ aan en dat stelt me wel weer enigszins gerust. Ook heb ik contact met de verloskundige gezocht. Op woensdag 13 dec hebben wij onze eerste afspraak. Spannend!!

Wat een afwisselende verhalen lees ik hier overigens. Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap weer anders is. Ik hoop dat iedereen die zich momenteel zo ziek voelt / misselijk is, zich snel beter gaat voelen!

Groetjes! 

Ik ben nu 5w + 2 en het is ons eerste kindje.
maar jemig wat duurt wachten tot de eerste echo lang.
weten dat je zwanger bent omdat je het afleest van een test maar eigenlijk weet je helemaal niks. Je weet niet wat er zit en of het goed is.
Ik zou het zo graag weten he 

Shamira, je mag altijd voor een bevestigingsecho gaan. Dit deden wij ook omdat ik mij zorgen maakte omdat ik vrijwel nergens last van had.
Ik hunkerde naar vermoeidheid en andere tekenen dat ik echt zwanger was.
Inmiddels een week verder 5+6 en voel me erg moe en soms ook misselijk.

Terug
Bovenaan