Juli 2018 uitgerekend

Klopt Shamira, ik wilde niet wachten tot 9 weken voor de eerste echo, dus krijg met 6 weken al de eerste. Zelf betalen, maar hee dat heb ik er wel voor over :)

Ook ik had gisteren een positieve test in handen. Nu 4+5weken. Vanmorgen contact gezocht met de verloskundige en pas 28 december een echo. Duurt nog zo lang. Het word ons eerste kindje. Ben echt super blij! Wel heel onwerkelijk nog. 

Even van mij afschrijven....
Vorige week dinsdag positief getest, zo ontzettend leuk en spannend allemaal (eerste kindje). We wilden dit voorlopig nog aan niemand vertellen omdat we weten dat het ook nog mis kan gaan. 
Ga ik vandaag met mijn ouders lunchen, neem ik tomatensoep en toen het voor me stond kwam de twijfel, oh shit crème fraiche, mag dat wel. Dus ik met een smoesje dat ik naar het toilet moest richting de keuken om te vragen of dit wel mocht hebben, dat was geen probleem.  Pfieeuw gelukkig..  Weer aan tafel kijk ik op zij zie ik dat de serveerster mij wenkt zo van kom eens. Dus ik weer een smoesje bedacht, even lippenbalsem uit mijn jaszak halen en hup naar de serveerster. Ja je had ook kipsalade toch? Daar zit parmezaanse kaas op, dat mag je niet dus we maken zonder voor jou goed? Ja goed, super dat ze eraan denken. En weer terug aan tafel. Komt de salade, zit er wel parmezaanse kaas op.  Ik wist niet meer wat ik moest en inmiddels hadden mijn ouders mijn onrust en paniek ook gezien dus toen gooide ik het er maar uit. Ik ben gewoon hardstikke zwanger.  Super leuk natuurlijk maar ik wilde dit nieuws nog helemaal niet vertellen, niet op deze manier en al helemaal niet zonder mijn man.  Oh wat voel ik me er rot over....  Gelukkig snapt mijn man mij wel, al vind hij het wel heel jammer maar dat vind ik het ook, gewoon vreselijk balen.  Het lucht op om het even van me af te kunnen schrijven.  

Hi Romy, dat is wel balen idd lijkt me. Ik werd vandaag ook al ondervraagt door mijn schoonmoeder maar ik heb smoesjes kunnen verzinnen die erg geloofwaardig overkwamen moet ik zelf zeggen. Maar dat je het nu al hebt verteld veranderd niets aan hun blijheid denk ik hoor, dan moet je dat misschien maar bedenken.

Aan alle meiden die wachten op een echo. Ik leef met jullie mee. Maar je mag idd altijd op eigen kosten een echo laten maken. Daarin kan niemand je tegen houden lijkt mij. Ook de kosten zijn opzich te overzien. Vaak 30 tot 40 euro.

Ik zit momenteel vooral met mijn werk in mijn maag. Er zijn wat verschuivingen geweest in ons team waardoor we krap zitten in personeel. En de draaglast is hoog. Nu heb ik volgende week mijn functioneringsgesprek. En ik moet denk ik gewoon zeggen dat ik zwanger ben. Alleen al zodat ze vervanging kunnnen verzorgen. Want ik heb een zware baan en ik twijfel of ik dat fysiek volhoud tot 34 weken. Maar ben bij dat gesprek pas 8,5 week

@ Romy; jeetje wat balen dat het zo is gelopen... aan de andere kant dit nieuws vertellen is ook wel echt heel leuk. Heb heel veel moeite om het voor me te houden. Je mag trouwens wel parmazaanse kaas eten hoor.. ik ben daar gek op en heb dat als eerste opgezocht!!

@Boomerang; je kan beter maar wel eerlijk zijn. Ik had vorige week nachtdienst en trok het echt ontzettend slecht. Vandaag mijn leidinggevende gevraagd of ik de nachtdiensten kwijt mag, in ieder geval tot eerste echo.. daarna kijken we even verder.

Hi Ladies, zaterdag een positieve test in mn handen. Maar wel nog voorzichtig positief door een miskraam in juni en okt. Wel meteen weer zwanger dus uitgerekende datum is wat lastig maar ik denk half juli. 

Kom graag bij de Facebook maar wacht eerst de echo op 1dec af, just to be sure.

Groetjes Wies

Terug
Bovenaan