Even van mij afschrijven....
Vorige week dinsdag positief getest, zo ontzettend leuk en spannend allemaal (eerste kindje). We wilden dit voorlopig nog aan niemand vertellen omdat we weten dat het ook nog mis kan gaan.
Ga ik vandaag met mijn ouders lunchen, neem ik tomatensoep en toen het voor me stond kwam de twijfel, oh shit crème fraiche, mag dat wel. Dus ik met een smoesje dat ik naar het toilet moest richting de keuken om te vragen of dit wel mocht hebben, dat was geen probleem. Pfieeuw gelukkig.. Weer aan tafel kijk ik op zij zie ik dat de serveerster mij wenkt zo van kom eens. Dus ik weer een smoesje bedacht, even lippenbalsem uit mijn jaszak halen en hup naar de serveerster. Ja je had ook kipsalade toch? Daar zit parmezaanse kaas op, dat mag je niet dus we maken zonder voor jou goed? Ja goed, super dat ze eraan denken. En weer terug aan tafel. Komt de salade, zit er wel parmezaanse kaas op. Ik wist niet meer wat ik moest en inmiddels hadden mijn ouders mijn onrust en paniek ook gezien dus toen gooide ik het er maar uit. Ik ben gewoon hardstikke zwanger. Super leuk natuurlijk maar ik wilde dit nieuws nog helemaal niet vertellen, niet op deze manier en al helemaal niet zonder mijn man. Oh wat voel ik me er rot over.... Gelukkig snapt mijn man mij wel, al vind hij het wel heel jammer maar dat vind ik het ook, gewoon vreselijk balen. Het lucht op om het even van me af te kunnen schrijven.