Juli 2018 uitgerekend

Al even aan het meelezen, maar nog niks geschreven of geplaatst... Ben nu 5+5 zwanger (uitgaande van mijn laatste menstruatie). Ik voel van alles, gevoelige borsten en m'n darmen die gekke dingen doen. Aan de ene kant wel fijn, maar ben zo bang dat het mis gaat, heb een lichte afwijking aan m'n baarmoeder. 4 december eerste afspraak bij de gynaecoloog. 

Saartje, ik ben het ook wel van plan hoor om het volgende week te zeggen. In mijn cao staat ook dat zwangeren geen nachtdiensten hoeven te draaien dus dat ben ik dan ook niet van plan. Gisteren sliep ik om 2000 al ik trok het helemaal niet meer zo moe was ik. Dus ik ga het wel vertellen ook al is het moeilijk en ik loop verder geen risico ofzo want ik heb gewoon een contract dus daar ben ik niet bang voor. Maar voel me bijna schuldig omdat dit het team gewoon extra belast.

Lieve mama's en ''mama's-to-be'',

Het zou super zijn als jullie deze enquête (die minder dan 5 minuten duurt) voor mij kunnen invullen! Door het invullen van deze enquête maak je ook meteen kans op een waardebon van €10,- voor het kindercosmetica merk LaLinda!

Dankjewel!!

https://maastrichtuniversity.eu.qualtrics.com/…/SV_3ay6NnEq…

Ps: de originele enquête is in het Engels maar je kan de taal ook omzetten naar Nederlands

Lieve mama's en ''mama's-to-be'',
Het zou super zijn als jullie deze enquête (die minder dan 5 minuten duurt) voor mij kunnen invullen! Door het invullen van deze enquête maak je ook meteen kans op een waardebon van €10,- voor het kindercosmetica merk LaLinda!
Dankjewel!!

https://maastrichtuniversity.eu.qualtrics.com/…/SV_3ay6NnEq…
Ps: de originele enquête is in het Engels maar je kan de taal ook omzetten naar Nederlands

Hi allemaal, 
Sinds een paar dagen erg misselijk in de ochtend en voor het naar bed gaan. Veel aan het kokhalzen..
Ik ben inmiddels 7 weken, aankomende vrijdag mijn eerste echo. 
Iemand tips voor de misselijkheid?
Aankomende vrijdag wil ik ook tips vragen tijdens de echo.

Liefs!

Ook ik zou graag mijn verhaal willen doen hier. Na 2,5 maand geleden te horen hebben gekregen pco te hebben ben ik in zeer korte tijd dus toch natuurlijk zwanger geraakt. Door deze diagnose heb ik al 2 echo's gehad afgelopen week. 2 omdat het hartje te traag klopt. 6+3 weken zou ik nu zijn. Het kan dus zo zijn dat het hartje nog traag klopte omdat het nog erg vroeg is in de zwangerschap. Maar het kan ook mis zijn. 8 december heb ik pas weer de volgende echo en ik maak mijzelf nu al helemaal gek. Ik twijfel erover of ik naar een echoburo moet gaan om daar op eigen kosten volgende week al een echo te laten maken. Maar of het verschil zou maken? Geen idee. 
Iemand een tip? Of ervaring hiermee? 

Terug
Bovenaan