Juli 2018 uitgerekend

Hoi allemaal en gefeliciteerd, zelf net gestopt met de pil, direct ongesteld geworden en na 2 negatieve testen dag 30 en dag 35, toch nog steeds het gevoel dat ik zwanger was. Nog een 3e tekst gedaan en toch zwanger 2-3 weken van clear blue. Had me nog niet zo goed verdiept in alles en ook niet verwacht dat ik nu al zwanger zou zijn, 3 x dus einde van de middag getest. Nu denk ik dat ik in Juli uitgerekend ben, maar datum weet ik niet, aangezien ik geen cyclus gehad heb. Is er nog een andere manier om dit te berekenen? 

Hoi allemaal,
Ook ik had dit weekend een positieve test!!
Zojuist contact gehad met verloskundige praktijk. 18 dec een afspraak. Afspraak voor echo laat nog even op zich wachten maar ben bang dat het pas in de eerste week van januari wordt!
Ik zal nu ongeveer 5 weken  +5 dagen zijn (1e dag van laatste menstruatie)
Verder op dit moment nog weinig symptomen. Wel vermoeid, maar heb afgelopen nachten ook niet goed geslapen. En wel af en toe een beetje "onderbuik" gevoel.
Omdat mijn cyclus niet heel regelmatig was, denk ik 29 juli te zijn uitgerekend.
Spannend!!

Hoi allemaal,
Ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger, 31 juli uitgerekend. Maar wat vind ik dit spannend zeg! Had vannacht rechts onderin bij mijn heup zo een pijn! Het gevoel dat ik de hele tijd naar de wc moest maar er gebeurde niks. Vannochtend was het weg maar na het plassen direct weer terug. Toen maar heel veel water gedronken en nu is het gelukkig weg. Ik had gister ook opeens een klodder bruin slijm(sorry) na het plassen. Moet ik mij zorgen maken?
Ik heb net mijn cardioloog gebeld, ik heb namelijk een aangeboren hartafwijking. Maar heb hier 7dec pas een bel afspraak mee en dan gaat mijn cardioloog een afspraak maken bij de gyn of vk? Weet eigenlijk niet waar je eerst heen gaat.
Zo heel verhaal maar moest het even kwijt, wordt er zo onzeker door.
Groetjes, ERZ

Ik weet sinds 2,5 week nu dat ik zwanger ben en waarschijnlijk 16 juli uitgerekend. Echt spannend, mijn eerste kindje, voor mijn vriend de 3e. Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad en daarop was te zien dat die goed geplaatst was. Mijn vorige zwangerschap was een buitenbaardermoederlijke zwangerschap waardoor ik dus (gelukkig) snel een echo kreeg. Maar gelukkig is het vruchtje goed gaan nestelen. Volgende week woensdag de 2e echo waar ik meer krijg te horen, dan zit ik ongeveer op 8,5 week.

Nu zit ik nog wel met een klein dilemma per wanneer ben je verplicht het je werkgever te vertellen? Want er gaat een en ander veranderen waardoor bij mijn directe collega haar contract niet verlengd wordt. En zij waarschijnlijk komend jaar dus wel belangrijk kan zijn voor de zaak omdat ik niet volledig inzetbaar ben. Pffff hopelijk heeft iemand raad voor me.

Verder wens ik iedereen veel succes met haar zwangerschap en bijhorende kwaaltjes ;-)

Hi, mijn naam is Babette en ik zit in 6VWO, dit betekent dat ik op dit moment bezig ben met mijn profielwerkstuk. Ik heb gekozen voor het onderwerp de NIPT. Ik ben zelf heel erg geïnteresseerd in het zwangerschapsproces en alles wat hierbij komt kijken. Als onderdeel van mijn profielwerkstuk ben ik een enquête aan het maken die ik graag aan deze groep wil voorleggen! Als dank wil ik later graag mijn profielwerkstuk hier delen om toekomstige zwangere vrouwen misschien te kunnen informeren over de NIPT en hun zwangerschapsproces.
https://goo.gl/forms/2gpggrRTegIThxXV2

Hoi dames,

Proficiat iedereen, wat spannend zeg!

Het is de eerste keer dat ik hier reageer, mijn vorige 2 zwangerschappen had ik helaas de tijd niet om er iets mee te doen. De eerste was buitenbaarmoederlijk en eind februari had ik een miskraam op iets minder dan 6 weken.

Nu ben ik 7 weken zwanger en hoop ik dat het nu een keertje goed gaat natuurlijk .. Zoals velen onder jullie ben ook ik erg onzeker. Vandaag voel ik iéts en maak ik me zorgen, morgen voel ik niéts en maak ik me ook weer zorgen .. zucht.

Vorige week vrjidag hebben we een inwendige echo gehad en toen wel het hartje horen kloppen, nu moet ik pas terug naar de gyn op 8 december, en dat lijkt nog een eeuwigheid natuurlijk.

Enfin, blij dat dit me even van het hart is en hopen op morgen een betere dag! Succes verder aan iedereen hier ook!

@ERZ: kan je niet rechtstreeks met je gyn bellen? Zij/hij kan je waarschijnlijk meer geruststellen?

Hallo allemaal! Leuk om te lezen dit! 
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! 
Ik ben nu 6 weken zwanger en heb 18 dec. Een afspraak bij de vk! 
Dit wordt mijn eerste kindje als alles goed blijft gaan en van mijn vriend de 3e. 

Ik ben afgelopen maandag voor het laatst voor een echo geweest. Zag er prima uit 8 +3 volgens de meting. Het was gewoon al een trappelend kindje met armpjes en beentjes heel bijzonder. Nu zondag  weer een echo dan 9+2 als het schema zo blijft als het nu is. Ben heel benieuwd.
Af en toe heb ik wat lichte menstruatiekrampjes en kan me dan direct veel zorgen maken. Maar lees overal dat dit hoort bij de termijn. Dat nu de baarmoeder begint te groeien. Maar kan bijna niet wachten tot ik zondag weer iets zie.

Terug
Bovenaan