Juli 2020

Zonnebloem90 ja als een naderende eisprong! Zo voelt het. En de hele tijd een zeurend/trekkend gevoel, vreemd...
Het is nog erg pril bij mij, morgen zou mn NOD zijn. Vanmorgen weer een test gedaan en die was gelukkig opgelopen ten opzichte van gister. Mn vriend gelooft het nu ook haha
https://www.mupload.nl/img/8w0rakdhdi.jpg
Geen idee of dit werkt qua uploaden van de foto, overigens is dit de early test van action. Morgen nog eens testen met normale test. 

Proficiat allemaal! 
ik nu officieel overtijd! Gisteren was normaal mijn NOD. 
Hebben jullie zin om samen in een whatsappgroepje te gaan? Is misschien gemakkelijker!

Hoi, ik ga me ook hier aansluiten. 
Vandaag zou, als ik een normale cyclus zou hebben, m'n NOD zijn, maar nadat ik vrijdag avond/nacht en zaterdag ochtend zo misselijk was toch maar een testje gedaan, welke ik juist vandaag wou doen als Verjaardagskado voor m'n man, en die was dik positief?? en dat al bij de 2e poging?
Nu dus 4 weken zwanger van ons 2e kindje.
Ik ga even terug scrollen voor het email adres voor de app groep 

Hallo Dames! 

Ook ik sluit mij voorzichtig aan bij deze groep. Volgens eigen bereiking uitgerekend op 19 juli 2020. 
Had afgelopen woensdag avond ineens bloed verlies, dacht zal wel eerder ongesteld worden, maar het stopte weer. Vrijdagochtend een test gedaan (2 dagen voor NOD) en die was al positief. Dus die kleine bloeding was een innestelingsbloeding.
Ben helemaal blij, maar ook erg gespannen, afgelopen zomer een missed abortion gehad van een tweeling.. baarmoederontsteking en alles gehad.. dus nu in spanning afwachten tot de eerste echo.
Ben getrouwd en heb een zoon van 14 maanden. Dus dat wordt een leeftijd verschil van bijna 2 jaar 
fijn om met elkaar te kletsen tijdens deze leuke spannende tijd ?

Gebruiker Wat toevallig!! Af en toe twijfel ik wel een beetje haha. Maar bij mijn 1e had ik ook niet zoveel "rare" dingen. Alleen nu een ijzersmaak in mijn mond als ik te lang niks heb gegeten/gedronken 
filo Super duidelijk nu!!! Mijn man geloofde het ook eerst niet. Moest eerst maar dikkere streep worden. Je symptomen had ik ook in die eerste week. Gebeurd een hoop momenteel. Ik denk toch dat ik ff een clearblue haal met weken indicator. Heb ik weer een zekerheid dat het nog steeds goed is. 

Charstrek Gefeliciteerd! Ik hoef nog niet in een appgroep. Wil graag eerst een goede echo.  En misschien dat ik daarna in een FB groep ga kijken. Voelt iets minder persoonlijk dan meteen appgroep ? 
Lolth Ook gefeliciteerd. Mooi cadeautje voor je  man  

Onze app zit nu vol. Als er nog mensen zijn di3 niet in een groep zitten maar wel willen, moeten ze zelf even een app aanmaken:) 

Terug
Bovenaan