Juli 2020

Onze app zit nu vol. Als er nog mensen zijn di3 niet in een groep zitten maar wel willen, moeten ze zelf even een app aanmaken:) 
M

Zonnebloem90 zeker, hij vond dit ook al een mooi kado, ondanks dat het 1 dag eerder was. 
Heb hem wel een tekening van onze dochter gegeven van een papa en mama met dikke buik en een meisje die denkt aan een baby broertje /zusje.

Marleyke je zou ook kunnen kijken naar Telegram, daar zit geen limiet aan de hoeveelheid mensen in een groepsapp

Ik wil me hier ook graag melden.. :)

Mijn naam is Samantha en ik ben nu 5 weken zwanger. Voor ons beide is dit ons 2de kindje. We hebben allebei al een dochter uit een eerdere relatie.

Jammer dat de app groep vol zit! Ik zat eerst in een appgroep en daar kwamen en gingen steeds mensen. Dit stoorde me erg, dus daar ben ik weer uit gegaan.

Ik heb een geheime facebookgroep aangemaakt en deze is ook niet vindbaar via de zoekfunctie. Als je hier graag in wilt, kun je een email sturen naar facebook-juli2020@outlook.com (Niemand krijgt dus te zien dat je dan lid bent van deze groep!)

Hoii! 
Gefeliciteerd allemaal!.  Ook ik mag me hier aanmelden, volgens eigen berekening 18 juli uitgerekend..
Zaterdag was mijn NOD, test negatief.. Vandaag toch nog x getest.. 2x positieve test! 
Wij hebben al een zoon van ruim 2.5 jaar.. afgelopen jaar helaas 2x een MA gehad.. 
In maart met 11 weken, in augustus met 9 weken..
Dus ik ben voorzichtig blij, vind het wel spannend allemaal.. 
Ik vind het leuk om via het forum te kletsen en na de 12 weken sluit ik mij graag bij een Facebook pagina aan.. 

Xsamantha Daarom ik ook niet in een whatsapp groep haha. Daarbij kunnen sommige mensen echt alles delen. Knettergek elke keer meldingen (Jaa ook als je ze uit kan zetten ;)) de FB groep vind ik een goed idee. 
CarolaW Gefeliciteerd!! En Pff wat heftig. Ik snap je angst heel goed. Zelf gelukkig niet meegemaakt. 

Ik heb vandaag nog getest. De streep kwam eerder dan controle streep haha. Nog 2 weken wachten op echo. 

Het emailadres voor de groep is veranderd. Je kan je aanmelden op facebookjuli2020@gmail.com

Zonnebloem90 nog een test voor bevestiging? Is een goed teken dat de andere streep eerder kwam haha. Ik heb besloten dat ik nu niet meer ga testen, heb er vorige week genoeg gedaan en geloof nu wel dat het oke is. :)

XSamantha Hahaha Jaaa belachelijk hè. Maar ik heb dus niet zoveel symptomen. Af en toe bevestiging wel fijn denk ik. Twee weken duurt lang. Ik heb er nu 3(4) in totaal gedaan. Had ze nog liggen ?

Hoi lieve dames,
ook ik sluit mij voorzichtig aan bij jullie. Ik vind de facebookgroep een heel leuk idee dus ik ga zeker een mailtje doen. 

Als alles goed mag blijven gaan ben ik 23 juli uitgerekend. Ik heb vroeg getest en ben nog voorzichtig maar wel blij. 

Voor de mama’s die extra zenuwachtig zijn omdat het een keer anders is gegaan dan gehoopt, ik doe extra zenuwachtig met jullie mee ?
Voor de mama’s die hun eerste zwangerschap mogen ervaren, het komt allemaal goed! 

Terug
Bovenaan