Juli 2020

Krijg net mail van jonge mama mail dat haar groep al vol zit. Dus bij deze; iedereen die nog niet in een groep zit mag mij mailen haha

Hoi allemaal,
Ik heb een hele poos op dit forum meegelezen omdat zwanger worden niet vanzelf ging. Nu heb ik eergister (met 9dpo!) de eerste positieve test in handen gekregen. WAUW! Ben zo blij maar nog wel voorzichtig blij en vind het ook spannend. Ik ga een mailtje sturen voor de appgroep :)
Liefs

Ik sluit mij ook graag aan bij deze groep. Uitgerekende datum is 5 juli. 
Het is mijn eerste zwangerschap en vind het ontzettend spannend allemaal. Ik ben nu op vakantie in Japan en merk dat ik het met het eten allemaal erg lastig vind. Ik heb sinds een paar dagen ook wat ochtendmisselijkheid. Hoe gaat het met jullie? 

Gister een positieve test in handen gehad. Verwachten ons kindje 13 juli. 

Ik zou ook graag meer willen weten over een appgroep?

[quote quote=10263491]Ik sluit mij ook graag aan bij deze groep. Uitgerekende datum is 5 juli. Het is mijn eerste zwangerschap en ik merk dat ik het ook allemaal erg spannend vind. 

Ik sluit me ook graag aan! Ik denk zelf 12 Juli uitgerekend. Het word onze tweede, al een dochter die volgende maand 2 word! Ik zal ook mailen voor de appgroep.

Terug
Bovenaan