Juli 2020

Ik wil mij ook voorzichtig  aanmelden. Me dochter is net 5 maanden en ik heb vandaag positief getest, 19 juli is mijn uitgerekende  datum. Bij mijn vorige zwangerschap  heb ik heel veel mee gelezen maar mezelf nooit  aangemeld. Ik ben sneller  zwanger dan verwach. We hebben onbeschermde seks gehad maar ik heb direct een map genomen maar ben toch zwanger. Zeker wel welkom maar ook even slikken gezien ik nog lasten heb van de bevalling en tjah.. ze is nog zo klein... 

Maargoed hopelijk  mag ook deze zwangerschap soepel en mooi verlopen:) 

@lolth, we hebben binnen de groep besloten om er een limiet qua leden op te zetten zodat het niet te groot en druk word. Juist door t wat kleiner te houden kan je wat meer in gesprek en heb je niet ineens 200 gemiste berichten, haha.

Hoi dames,
Nou eindelijk ook een berichtje van mij. Wel alles stiekem meegelezen hihi. Ik heb vorige week positief getest, volgens mijn berekeningen ben ik nu 4,5 week. 
Ik was bij het positief testen zó enorm euforisch en dit hield een dag of 2-3 aan. Inmiddels ben ik een stuk minder euforisch en heeft de angst het meer overgenomen. En begrijp me niet verkeerd hoor, nog steeds ontzettend gelukkig en blij maar toch vind ik het eng. Wij hebben in een fertiliteitstraject gezeten en schijnt dat de kans op een miskraam dan iets groter is. Ik hoop gewoon zo dat alles goed gaat :-(. Mijn vriend zegt telkens dat ik niet moet stressen, dat is al helemaal niet goed voor mij en mijn lijf maar het gaat automatisch. Continu blijf ik aan mijn tepels voelen of ze nog pijnlijk zijn, bang als ik naar het toilet ga of ik bloed in mijn slipje vind. Als ik een kramp voel in mijn buik ben ik erg blij, ik had dit al voor ik positief testte en de gyn. gaf aan dat het oprekken van de baarmoeder is. Zodra ik dit voel denk ik 'yes, de baarmoeder is nog steeds bezig!". Eergister nog maar weer getest, gelukkig was de teststreep donkerder. Maar ondertussen wordt ik behoorlijk gek. Jullie klinken allemaal zo zorgeloos en alleen maar dolgelukkig (wat ik jullie gun natuurlijk), ben ik hierin dan de enige? :-(

Over 2 weken de echo, hopelijk kunnen ze dan wat zien en geven ze mij goed nieuws. Tot die tijd ga ik mezelf dus ook niet aanmelden op whatsapp of facebookgroepen. Durf het gewoon nog niet. 

Liefs

Lieve allemaal,
Ook ik wil me hier graag stilletjes aanmelden. Vorige week dinsdag gestest en postitief. Nu dus ongv 5 a 6 weken zwanger. Uitgerekende datum uitgerekend op 08-07-2020. 
Vind het allemaal erg spannend. Het is mijn eerste zwangerschap. Mijn vriend en ik zijn een jaar bezig geweest om zwanger te raken. Toen naar de huisarts omdat het niet lukte. Bleek dat ik allemaal vitamines te kort kwam. Dus op advies van de huisarts vitamines geslikt. En na een maand vitamines te hebben gebruikt teste ik ineens positief. Erg spannend allemaal. Heb wel wat kwaaltjes, misselijk, pijnlijke borsten, beetje pijn in mijn buik en vooral veel plassen. 
Ik vind zo'n facebook groep ook erg leuk. Ga me zeker aanmelden. 
Groetjes Daisy

Mayyy, nee hoor je bent niet de enigste.. ik vind het ook erg spannend! Ook i.v.m. met mijn verleden.. 
Vandaag het tegen mijn ouders verteld dat vond ik erg fijn.. ze zeggen probeer het los te laten en te genieten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. 
Vandaag contact opgenomen met verloskundige, 10 December de 1e echo.. 

Mayyy Je bent zeker niet de enige! Ik heb gisteren nog getest. Ruim 2 weken na 1e positieve test. Blijf het spannend vinden. Bij mijn 1e zwangerschap kon ik pas genieten na de 20 weken echo. Nog 2 weken wachten tot de 1e echo. Vooral omdat ik niet zoveel merk aan zwanger zijn vind ik ook erg lastig. Behalve dan moe aan eind van de dag en zere borsten haha. Ik heb van de 1e zwangerschap nog een buik overgehouden. Maar merk nu mijn darmen omhoog komen. Dikke opgeblazen buik. Nog meer dan anders ? 
Daisjee wauw! Achteraf denk je waarom heb ik niet eerder vitamine geslikt of niet? Van harte gefeliciteerd! We zijn ongeveer even ver 
Ik zit op 07-07-2020
CarolaW Wat leuk! Is het je 1e kindje? Nog op een leuke manier aangekondigd ?

Zonnebloem90, nee we hebben al een zoon van ruim 2.5 jaar.. 
Nee dit keer niet.. het gewoon verteld.. Helaas dit jaar 2x een MA gehad.. 1x bij 11 weken.. 1x bij 9 weken.. toen wel steeds leuk aangekondigd maar nu vooral hoop dat het gewoon goed gaat.. 
Heb ik iig al minder spanning dat ik het geheim weer voor mij moet houden.. 

Terug
Bovenaan