Juli 2020

Ik sluit mij ook graag aan! Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 14 juli. Het wordt onze tweede, we hebben een zoontje van 2.5 jaar! Ik ga ook mailen voor de appgroep!

Goedeavond, 
Vanmorgen heb ik tot mijn grote verbazing positief getest (2 dagen voor NOD)! Ik heb alleen een continue lichte kramp in mijn rug en onderbuik, rechts wat meer dan links. ? Dat maakt me wel een beetje onzeker. Ik had verwacht misselijk te zijn en eetlust in gekke dingen, maar nu zit ik met die gekke lichte kramp. Herkennen jullie dat? Spannend hoor! 

Ik heb ook wat lichtekrampjes onder in mijn buik en een behoorlijk opgeblazen gevoel. Mijn partner zegt dat ik behoorlijk chaggo ben al een paar dagen maar dat zullen wel de hormonen zijn die al opspelen haha ! Gefeliciteerd met je zwangerschap  

Bedankt voor je reactie! Ik ben super blij en kan niet wachten tot ik wat verder ben hihi.
Jij ook lekker genieten, ondanks dat je stemming misschien niet helemaal is wat je zou willen (ik ben zelf juist best emotioneel) ?

Zeker weten dat we gaan genieten! Het is het eerste kindje van mij en m’n vriend dus we zijn helemaal in de wolken! 5 december hebben we onze eerste echo ik denk dan dat het helemaal echt voelt , het is zo onwerkelijk nog 

Filo Gefeliciteerd! Ik lees net je berichtje in de "nod november". Zijn je testen al opgelopen? 
Ik had precies hetzelfde als jou ook rechts steken pijn. Voelde beetje als een naderende eisprong. 

Mamachacha Jij ook gefeliciteerd. Nog eventjes geduld voor de echo! Spannend. 
Hier bijna 6 weken. Hoewel ik soms last heb van mijn borsten en in de avond om 9 uur wel slaap verder niet zo heel veel last. 
Ik kan alleen niet op mijn rechterkant slapen. Vermoeden dat die daar ook ligt. 25 november pas 1e echo. 

Terug
Bovenaan