Dag dames,
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal! Dat al jullie zwangerschappen maar spoedig en probleemloos mogen verlopen! Ik sluit me ook aan bij deze groep. Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 10-07-2020 van de eerste. Bij ons is het allemaal erg snel (eigenlijk iets te snel) gegaan. Ik ben chronisch ziek en slikte oa morfine tegen de pijn. In september bij de huisarts geweest om te overleggen over het stoppen van de medicatie en stoppen met de pil. Omdat ik 2x pap4 heb gehad en "te kleine" eierstokken zou hebben, is mij aangeraden om de morfine langzaam af te gaan bouwen, maar wel alvast te stoppen met de pil. Het zou lang kunnen duren werd mij verteld. Dus, begin oktober gestopt met de pil en op 4 oktober mijn onttrekkingsbloeding gekregen. En toen bleek ik een maand later gewoon al zwanger te zijn! Heel eng, want ik slikte natuurlijk mijn medicijnen nog.. ik ben direct gestopt toen ik de positieve test in handen had, maar toch ergens bang dat het wel invloed heeft gehad. Sowieso kan ik het niet zo goed geloven en heb ik steeds levensechte nachtmerries over het krijgen van een miskraam.
Erg onzeker dus, maar probeer het los te laten. Maar zoals ik meer van jullie hoor, is dat makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik kom hier graag terug om met jullie te kletsen!
Liefs