Juli 2020

@gebruiker10184155
klinkt als mijn verhaal, zoontje van 4 maanden. Nog niet helemaal gepland, maar meer dan welkom! 

ik ga een mailtje sturen voor de Facebook groep!

Yeah vanmorgen knalpositieve test gehad. Op 5 oktober een miskraam gehad met 5w3d dus dacht lange nieuwe cyclus. Na de symptonen van afgelopen tijd toch maar getest en ja hoor. Ondanks dat er al 2 gezonde meiden rondlopen toch weer heel bijzonder!

Dag dames, 
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal! Dat al jullie zwangerschappen maar spoedig en probleemloos mogen verlopen! Ik sluit me ook aan bij deze groep. Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 10-07-2020 van de eerste. Bij ons is het allemaal erg snel (eigenlijk iets te snel) gegaan. Ik ben chronisch ziek en slikte oa morfine tegen de pijn. In september bij de huisarts geweest om te overleggen over het stoppen van de medicatie en stoppen met de pil. Omdat ik 2x pap4 heb gehad en "te kleine" eierstokken zou hebben, is mij aangeraden om de morfine langzaam af te gaan bouwen, maar wel alvast te stoppen met de pil. Het zou lang kunnen duren werd mij verteld. Dus, begin oktober gestopt met de pil en op 4 oktober mijn onttrekkingsbloeding gekregen. En toen bleek ik een maand later gewoon al zwanger te zijn! Heel eng, want ik slikte natuurlijk mijn medicijnen nog.. ik ben direct gestopt toen ik de positieve test in handen had, maar toch ergens bang dat het wel invloed heeft gehad. Sowieso kan ik het niet zo goed geloven en heb ik steeds levensechte nachtmerries over het krijgen van een miskraam. 
Erg onzeker dus, maar probeer het los te laten. Maar zoals ik meer van jullie hoor, is dat makkelijker gezegd dan gedaan! 
Ik kom hier graag terug om met jullie te kletsen! 
Liefs 

Hoi allemaal!

ik sluit me hier ook graag aan! Uitgerekende datum is 19/20 juli 2020?
Het is ons eerste kindje!
We waren half augustus gestopt met de pil (die ik 12 jaar lang door heb geslikt iom gyneacoloog). In september normaal ongesteld, in oktober wederom en toen voelde ik de eisprong voor het eerst in mijn leven, en die keer was het meteen raak! Nu zwanger!

Maar oh oh de tijd is killing me! Ik heb geen symptomen. Achteraf heb ik wat stemmingswisselingen gehad en veeel moeten huilen om niets. Maar verder heb ik geen sympotomen. Dat vind ik ergens lastig want het enige wat ik denk, gaat het wel goed daar beneden? Zit mijn kindje op de goede plek? Groeit hij/zij wel? De eerste echo is pas 13
december.. iemand tips of ervaring hoe hier makkelijk mee om te gaan? 

liefsss

Ladylot gefeliciteerd!! 

Gebruiker10184936 gefeliciteerd, wat bijzonder zeg, ik ben (volgens eigen berekening) ook 20 juli uitgerekend en ook half augustus met anticonceptie gestopt! 
Ik vind het ook erg spannend. Bij mij lijkt het toch het meeste te helpen om veel afleiding te zoeken. Ik doe verder mn best qua gezond eten en heb op eigen verzoek een vroege echo ingepland op 6 december. Maar dat duurt ook echt nog zoo lang voor mijn gevoel! Heb verder ook geen klachten, behalve soms menstruatie krampen, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel komen hoor! 
Sterkte met wachten en hoe moeilijk het soms ook is, probeer toch te genieten! 

Hallo allemaal,
Ik ben pas rond 22 juli ofzo uitgerekend, ik wist al vrij snel dat ik zwanger was omdat ik bloed moest prikken voor een longontsteking en toen hebben ze meteen het hCG meegenomen. Ik vind die eerste weken zo spannend!
Heb tijden mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad met 5 weken en na een week bleek dat het een tweeling was en er toch nog een zwangerschap was. Dat is inmiddels een meisje van ruim 1,5 jaar. Maar die ervaring zorgt er nu wel voor dat ik regelmatig naar de wc ga om gewoon even te kijken of alles goed gaat. Vermoeiend!

Hallo lieve zwangeren! Ik zou me graag bij deze groep willen voegen. Gisteren een positieve test ( na een week overtijd). Dus volgens eigen berekening ergens 17 juli uitgerekend van ons 2e kindje. 

Deze keer helemaal geen symptomen terwijl ik de eerste keer al voor de nod dag allemaal dingen voelde? toch weer spannend allemaalliefs 

En de groep groeit!! Wat leuk. 

Gefeliciteerd allemaal ? En nu het wachten op de 1e echo. 

Ik ben volgende week maandag voor het eerst! Super spannend. We gaan nu naar een andere verloskundige praktijk dan 1e kind. 
Vooralsnog zijn de symptomen weer terug.. misselijk zonder spugen gelukkig. 

Terug
Bovenaan