Juli 2020

Wat spannend Zonnebloem90! Dat schiet al op! ?
Mijn eerste echo was op 24 december gepland, als ik ruim tien weken ben. Vond dat nog zo lang wachten.. Heb nu op eigen verzoek een eerdere echo ingepland ? als ik 7,5 week ben. Lijkt me zo'n geruststelling als dat goed is!

Spannend zonnebloem.. 
Vind de weken te langzaam gaan nu.. haha.. 
Wij hebben 10 december de 1e echo en dan 24 december de intake.. maar wil ivm mijn verleden bij de 1e echo vragen of ik in de week ertussen nog extra controle kan krijgen.. 
Hier nog weinig symptomen af en toe vlaag van misselijkheid..

Dat herken ik wel CarolaW, dat de weken zo langzaam gaan. Zou fijn zijn als je een extra controle tussendoor kunt krijgen, even wat meer zekerheid! 
Zijn hier ook dames die tips hebben om de dag door te komen zonder teveel energie te gebruiken? Ik kan van alles bedenken om te doen, maar puntje bij paaltje ben ik echt veel te moe om iets te doen. En door de hele dag naar de muur te staren, lijken de dagen nog langer te duren!

Ik voeg me ook graag aan deze groep toe! Ik test momenteel positief voor NOD, dus ik hoop dat alles goed blijft lopen. Volgens de appjes uitgerekend op 31 juli 2020! 

Hallo lieve mede zwangeren, ik las dat de andere app groep vol is. Ik ben zelf niet zo veel op het forum te vinden. Dus voor wie het leuk vind om een nieuwe app groep te maken mag mij eventueel een mailtje doen. 
Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog steeds een app groep met dagelijks contact. Dus ik hoop dat dat deze keer weer een leuk ploegje kan vinden om mee te kletsen. 

xlitjeex@hotmail.com

liefs 

Hoiihoii ik sluit me ook aan.
ik ben nu 6+3, als alles goed mag gaan zijn we 9 juli uitgerekend van ons 2e kindje.
Ik ben op het moment ontzettend zenuwachtig, omdat me symptomen iets minder worden. Heb de afgelopen anderhalve week super veel overgegeven en enorme gevoelige borsten gehad, en dit is vanaf vanmiddag iets minder geworden. Wel nog over gegeven maar niet constant misselijk, nou ben ik de hele middag in de buitenlucht geweest en probeer me eigen voor te houden dat ik daardoor iets minder misselijk ben.
Dinsdagochtend hebben we onze eerste echo, en ondanks dat ik heeeel erg hoop een goede afloop, bereid ik me onbewust ook al voor op het ergste

zijn er nog meer meiden die hier last van hebben

Hej! Ik zit nog maar aan 4 weken en het misselijk zijn valt tot nu toe heel goed mee maar je onzekerheid ken ik zeker! 

Ik test iedere dag om na te kijken of streepje zeker niet verdwenen is! Dinsdag ook eerste afspraak bij de gynaecoloog. Spannend he!

Ja ik meld me ook aan.
Volgens de apps ben ik 25 juli uitgerekemnt, morgen bellen we de verloskundig om afspraak te maken. Heel erg spannend! Alles voor 1e keer.
Ik ben al week zo zo moe, zere borsten em nu begint de maagzuren. 
Ik vroeg me af. Vanaf wanneer mogen wij de visolie sliklen?

Terug
Bovenaan