Juli 2020

Als het goed is, is er al een app. Althans, ik had mij er voor aangemeld maar zit er nog niet in. Klopt dat? Of moet er een nieuwe groep gestart worden?

Ik heb ook vandaag een positieve test in handen gehad! Ik heb een mail gestuurd voor de app groep, lijkt me leuk om alvast wat te kunnen kletsen met mensen. 
Ik heb al een zoon van bijna 2.5 jaar.

Hoi meiden,

ik mag mij hier nu ook melden. Ben nog heel voorzichtig had twee weken geleden mn eerste positieve test dus zal nu ongeveer 6 weken zijn ook de verloskunde gebeld en over twee weken de eerste echo. Spannend! Dit is ons tweede kindje maar het voelt allemaal weer zo spannend
Mij lijkt een app groep ook erg leuk, naar welk mail adres kan ik mn nummer sturen?

Vrees dat de persoon die over de eerste app gaat de mail niet meer leest o.i.d... dus ik ga een nieuwe aanmaken. Als iemand erin wil mag je je nummer mailen naar meesie_646@hotm.... :)

Klopt Laura, alleen heeft jonge mama al die tijd niet gereageerd of mij toegevoegd.. en ik wil gewoon ook met jullie kunnen appen, veel makkelijker ??

Hallo allemaal!
Ik heb op 30 okt een test gedaan en dik positief! Heel spannend. We hebben al een dochter van 2 jaar. Zoals het nu lijkt op 17 juli uitgerekend.
Ik zou ook wel in het app groepje willen stuur mijn nummer 

Groetjes 

Terug
Bovenaan