Juli 2022

Hier ook 8 juli 2022 uitgerekend! (Iedergeval volgens de berekening)
Vrijdag 6 weekjes, dat de weken maar sneller mogen gaan tot de 12 sowieso?

We hebben ook al een dochtertje van 5 jaar, en wordt 30 juli 6 jaar.. nog meer mama's met water groter verschil? ?

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb wat buik krampen en wat gevoelig in mijn borsten. maar nog niet heel erg, soms vlagen van misselijkheid maar kan ook door de spanning zijn haha.
Als deze zwangerschap goed mag blijven gaan dan zit er bijna 4 jaar verschil tussen de kids.

Door de onregelmatige cyclus weet ik niet precies hoever ik ben. Ik denk gisteren 4 weken, clear blue zegt 2 a 3 weken dus dat kan wel kloppen...

Ik sluit me ook graag aan.
Afgelopen jaar 2 miskramen gehad rond 6 weken. En nu met behulp van de acupunctuurrist is het weer raak.
Ik vind het wel een beetje spannend nu.
Maar probeer vooral te genieten
Ik voel me prima beetje moe en soms wat misselijk.
Bh,s zijn al verruild voor mee groeiende dingen haha.
We zijn 14 juli uitgerekend en de eerste echo afspraak heb ik op 2 dec.
?

Hoi allemaal! Hier 05-07-2022 uitgerekend. Echo is op 18 nov, dan ben ik 7+2. Vind het super spannend want eerder hebben we een miskraam gehad zonder bloedverlies vooraf. Totale verbazing toen er geen kloppend hartje was. Nu dus steeds bang dat dit weer gebeurd… tot nu toe hele pijnlijke borsten, heel erg moe en veel last van menstruatieachtige krampen en rugpijn… gelukkig niet misselijk. Ik heb de facebookgroep gevonden trouwens :)!

Met hoeveel weken hebben jullie de verloskundige gebeld? Ik ben nu 4 weken en 1 dag. Zou ik nu al kunnen bellen om ern afspraak in te plannen of is dit aan de vroege kant?

Ik vandaag (week na tweede positieve test) ik moet nog gebeld worden voor intake maar doe het vooral wanneer het voor jou goed voelt :)

Terug
Bovenaan